مدیر کل بنیاد شهید خراسان رضوی:

حضرت فاطمه زهرا (س) آموزه‌های الهی را متجلی کردند

حجت‌الاسلام حسین معصومی با بیان اینکه حضرت فاطمه زهرا (س) ارزش و اهمیت ولایت را به جامعه آموختند، گفت: بزرگ بانوی اسلام از ولایت‌مدارترین اشخاص زمان خود بودند که با دفاع از حریم ولایت، آموزه‌های الهی را متجلی کردند.
کد خبر: ۴۴۰۷۸۱
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸ - 03February 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، حجت‌الاسلام «حسین معصومی» در سفر به شهرستان مرزی خواف در دیدار با مادران شهیدان «فرهاد نجفی» و «فیض‌محمد گلزاری» ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا و تبریک ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) اظهار داشت: حضرت فاطمه زهرا (س) را باید نماد واقعی و حقوق زن در جامعه عاری از احساس، عقلانیت و منطق انسانی آن عصر و زمان دانست.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی افزود: شخصیت بی‌بدیل ایشان نه تنها اسوه یک زن مسلمان، بلکه الگوی تمامی مسلمانان برای دستیابی به سعادت حقیقی است.

وی با بیان اینکه حضرت فاطمه زهرا(س) ارزش و اهمیت ولایت را به جامعه آموختند افزود: بزرگ بانوی اسلام از ولایت‌مدارترین اشخاص زمان خود بودند که با دفاع از حریم ولایت، آموزه‌های الهی را متجلی کردند. 

معصومی در ادامه به جایگاه و نقش مادران شهدا در جامعه کنونی اشاره کرد و گفت: نقش تربیتی مادران شهدا می‌تواند همانند یک الگو بسیار ارزنده در جامعه مطرح شود چون این عزیزان فرزندانی تربیت کردند که ولایتمدار و مشوق پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی بوده‌اند.

وی همچنین در دیدار با جانباز 70 درصد «موسی پیدایی» و خانواده این ایثارگر خوافی ابراز داشت: جانبازان سرافراز 70 درصد شهدای زنده و سند افتخار ملت هستند و همه مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی، باید قدردان رشادت‌های جانبازان و ایثارگران باشند چون علی‌رغم دردها و رنج‌های ناشی از مجروحیت، هنوز در راه حمایت و دفاع از نظام و انقلاب در صف اول هستند.

شهیدان والامقام «فرهاد نجفی» و «فیض‌محمد گلزاری» به ترتیب در یک فروردین 1357 و هفتم دی 1349 در روستای خرگرد و برآباد خواف چشم به جهان گشودند و 12 شهریور 1378  و یکم شهریور 1353 در بندان دغال آذربایجان غربی به مقام رفیع شهادت نائل آمدند.

جانباز 70درصد «موسی پیدایی» 12 اسفند 1329 در شهر خواف متولد شد وی در 22 تیر 1363 در شلمچه به شرف جانبازی نائل گشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار