مسئول نشر آثار مشارکت‌ زنان در دفاع مقدس بوشهر خبر داد؛

برگزاری جشنواره «اسوه‌های صبر و مقاومت» در بوشهر

«سیده شریفه حسینی» از برگزاری جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت در بوشهر خبر داد و گفت: این جشنواره با حضور مادران و همسران شهدا امشب بعد از نماز مغرب و عشا در میدان شهید «رئیسعلی دلواری» برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۴۴۰۷۸۷
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۱ - 03February 2021

برگزاری جشنواره «اسوه های صبر و مقاومت» در بوشهر«سیده شریفه حسینی» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت‌های زنان در دفاع مقدس ‌بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در بوشهر ضمن گرامیداشت سالروز ولات حضرت زهرا (س) و ایام الله دهه فجر برترین الگو برای مادران و همسران شهدا را حضرت زهرا (س) خواند و اظهار داشت: مادران شهدا فرزندان و همسران خود را خالصانه راهی نبرد با دشمن کردند تا از میهن و آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و شرف و ناموس مردان دفاع کرده و جان خود را فدا کنند.

وی با بیان اینکه مادران شهدا جگرگوشه‌های خود را با نهایت عشق در دامن خود پرورش داده و به جبهه فرستادند گفت: همسران نیز از زندگی و راحتی خود چشم پوشی کردند و همسران خود را برای رفتن به جبهه همراهی کردند.

حسینی با اشاره به اینکه قطعاً این حرکت آنها نشانه الگوپذیری از اسوه های صبر و ایثار حضرت زهرا (س) است خاطرنشان کرد: امروز ما این اتفاق خوب و پیروزی همراه با سربلندی در جنگ را ثمره فداکاری‌ها و ایثارگری‌های خون مطهر شهدا می‌دانیم.

مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت‌های زنان در دفاع مقدس استان بوشهر ضمن تقدیر و تشکر از همسران و مادران شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس افزود: این مادران با عفت و پاکدامنی که همه زندگی خود را برای نجات کشور فدا کردند گوشه‌ای از فداکاری ها و از خودگذشتگی‌های آنها را جبران نمی کند؛ اما اکنون که در این مسیر قدم گذاشته اند قطعاً در زندگی توفیقات روز افزون پیدا نموده و الطاف الهی را در دنیا و آخرت مشاهده خواهند کرد.

وی در پایان از برگزاری جشنواره اسوه های صبر و مقاومت همزمان با میلاد حضرت زهرا (س) در بوشهر خبر داد و تصریح کرد: این جشنواره با حضور مادران و همسران شهدا امشب بعد از نماز مغرب و عشا در فلکه شهید «رئیسعلی دلواری»، میدان تشریفات با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار