مدیر امور هنری اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس بوشهر خبر داد؛

آغاز تولید موزیک ویدئو «رزم خاتون» در بوشهر

«علی صفری» از آغاز تولید موزیک ویدئو «رزم خاتون» خبر داد و گفت: این موزیک ویدئو با محوریت نقش مبارزات زنان حماسه ساز «لرده» و شهدای زن مدافعان سلامت تولید شده است.
کد خبر: ۴۴۰۷۹۵
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱ - 03February 2021
آغاز تولید موزیک ویدئو «رزم خاتون» در بوشهر«علی صفری» مدیر هنری و امور سینمایی اداره‌‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در بوشهر با اشاره به نقش هنر در انتقال ارزش‎ های دفاع مقدس اظهار داشت: در شرایط حاکم بر جهان فضای مجازی تاثیرگذارترین بستر جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.
 
وی هنر را بهترین ابزار‌ جهت انتقال رشادت‌های رزمندگان به نسل‌های آینده دانست و گفت: فرزندان امروز این مرزو بوم که از نزدیک جنگ را ندیده‌اند و نسل‌های بعدی که نمی‌دانند هشت سال دفاع مقدس چگونه گذشته است این هنر است که می تواند واقعیت را با زبان گویا بیان کند.
 
مدیر هنری و امور سینمایی اداره‌‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر از آغاز تولید موزیک ویدئو «رزم خاتون» خبر داد و خاطرنشان کرد: این موزیک ویدئو با محوریت نقش مبارزات زنان حماسه ساز «لرده» و شهدای زن مدافعان سلامت تولید شده است.
 
صفری تصریح کرد: این موزیک ویدئو به کارگرانی «پیران کبگانیان» و تصویر برداری و جلوه‌های ویژه «حمید جمالی»، در سه مکان متفاوت در چهار دقیقه تولید و تدوین خواهد شد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار