رئیس ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اصفهان:

ترویج فرهنگ دفاع مقدس باید از سنین پایین شروع شود

«یوسف علایی» با بیان اینکه ترویج فرهنگ دفاع مقدس باید از سنین پایین شروع شود، گفت: برای تولید آثار فاخر و ترویج فرهنگ دفاع مقدس در بین کودکان و نوجوانان باید نگاه علمی و تخصصی داشت.
کد خبر: ۴۴۰۸۴۵
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۶ - 04February 2021

ترویج فرهنگ دفاع مقدس باید از سنین پایین شروع شود«یوسف علایی» رئیس ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اصفهان در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‌پرس اصفهان‌، با اشاره به برگزاری اولین جلسه کمیته دفاع مقدس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان که با حضور مدیران این کانون و اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس اصفهان تشکیل شد، اظهار داشت: با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان با تشکیل اتاق فکر و عملیات برای مخاطبان کودک و نوجوان در سه شاخه ادبی، هنری و فضای مجازی و چند رسانه‌ای از سال آینده اتفاقات خوبی رقم می خورد.

علایی با بیان این مطلب که کودکان آینده سازان کشور هستند و ترویج فرهنگ دفاع مقدس باید از سنین پایین شروع شود، افزود: برای تولید آثار فاخر و ترویج فرهنگ دفاع مقدس در بین کودکان و نوجوانان باید نگاه علمی و تخصصی داشت.

رئیس ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس اصفهان درباره برنامه‌های ادبی این کمیته گفت: طی تفاهم‌نامه مشترک در نظر داریم با استفاده از کارشناسان تخصصی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان در غنای آثار منظوم و منثور؛ از تولید محتوی، طراحی و صفحه آرایی تا نظارت برچاپ کتاب بهره برده و دایره نشر را گسترده‌تر کرد.

وی متذکر شد: نقالی، پرده‌خوانی و برگزاری مسابقات مختلف کتابخوانی دفاع مقدس ویژه کودک و نوجوانان از جمله برنامه‌های ادبی این کمیته خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار