دیدار رئیس اورژانس کشور با فرمانده نیروی هوایی ارتش

همزمان با ایام‌الله دهه فجر و در راستای ارتقای همکاری‌های بهداشتی و درمانی، رئیس سازمان اورژانس کشور با فرمانده نهاجا دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۴۴۰۸۴۷
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷ - 03February 2021

دیدار رئیس اورژانس کشور با فرمانده نیروی هوایی ارتشبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، همزمان با ایام‌الله دهه فجر و در راستای ارتقا همکاری‌های بهداشتی و درمانی، دکتر «پیرحسین کولیوند» رئیس سازمان اورژانس کشور با حضور در ستاد نیروی هوایی ارتش با امیر سرتیپ «عزیز نصیرزاده» فرمانده این نیرو دیدار و گفت‌وگو کرد.

امیر نصیرزاده در این دیدار گفت: نیروی هوایی ارتش علاوه بر دفاع از مرز‌های هوایی کشور در مقابل دشمنان، خدمت به مردم در شرایط بحرانی را وظیفه ذاتی خود می‌داند و ناوگان هوایی نهاجا همواره در خدمت‌رسانی به آحاد مردم آماده است.

وی افزود: نیروی هوایی ارتش در حوادث طبیعی سال‍‌های اخیر علاوه بر حمل و نقل مجروحان، اقدام به ارسال تجهیزات، ملزومات و مواد غذایی در مناطق درگیر حادثه کرده و همچنین بیمارستان بعثت این نیرو نیز از سال گذشته با تمامی امکانات و ظرفیت در خدمت بیماران کرونایی قرار گرفته است.

در ادامه، دکتر کولیوند نیز ضمن تبریک ۱۹ بهمن و روز نیروی هوایی ارتش، گفت: خدمت‌رسانی ارتش به مردم در حوادث غیرمترقبه طی چند سال گذشته در دنیا بی نظیر است و همچنین انتقال اعضای پیوندی از شهر‌های مختلف در دوران کرونا توسط هواپیما‌های آشیانه جمهوری اسلامی ایران انجام شده است.

وی ادامه داد: همواره ارتباط بسیار خوب و تعامل سازنده میان اورژانس کشور و نیرو‌های مسلح وجود داشته است و به لطف خدا این همکاری و تعامل روز به روز افزایش خواهد یافت.

در این دیدار امیر سرتیپ «هادیان» معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش و امیر سرتیپ دوم پزشک «ناصری» رئیس اداره بهداشت و درمان نهاجا نیز حضور داشت.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار