فرمانده قرارگاه غرب نزاجا:

سجایای اخلاقی و رفتاری شهدا و مادران آن‌ها الگویی برای آینده‌سازان است

امیر «فرهاد آریانفر» گفت: سجایای اخلاقی و رفتاری شهدا و مادران آن‌ها الگویی برای آینده‌سازان مملکت است و با این پشتوانه ظهور پدیده انقلاب از خرداد سال ۴۲ آغاز شد و امام خمینی بدون هیچ‌گونه وابستگی به غرب و شرق برگ زرینی از تاریخ بشریت را رقم زد.
کد خبر: ۴۴۰۸۶۸
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۸ - 03February 2021

سجایای اخلاقی و رفتاری شهدا و مادران آن‌ها الگویی برای آینده‌سازان استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرتیپ ستاد «فرهاد آریانفر» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا در مراسم هشتمین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت که در سالن شهدا اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان برگزار شد اظهار داشت: مادران شهدا که زینب‌وار فرزندان خود را تربیت و به جامعه تحویل دادند، الگویی برای جامعه اسلامی محسوب می‌شوند.

آریانفر سجایای اخلاقی و رفتاری شهدا و مادران آن‌ها را الگویی برای آینده‌سازان مملکت دانست و ابراز داشت: با این پشتوانه ظهور پدیده انقلاب از خرداد سال ۴۲ آغاز شد و امام خمینی بدون هیچ‌گونه وابستگی به غرب و شرق برگ زرینی از تاریخ بشریت را رقم زد.

وی بر نقش، نوع نگاه و آینده‌نگری امام راحل در به ثمر رسیدن انقلاب تاکید کرد و گفت: انقلاب اسلامی سرمنشا بسیاری از تحولات منطقه است و این انقلاب برای تمام مردم جهان اسلام دستاورد‌های بیشماری داشته است.

این مسئول در خصوص اهمیت انقلاب اسلامی در منطقه و جهان گفت: یکی از نظریه‌پردازان جهان ایران را قلب تشیع و یک پدیده استثنایی ذکر کرد که پراهمیت‌ترین حادثه تاریخ بشریت است و این انقلاب را در آینده منشا تحولات مهمی در منطقه و جهان دانست که همین طور هم شده است.

امیر آریانفر ادامه داد: بیشتر دانشمندان بزرگ جهان امام راحل را مرد دهه قرن خود شناختند و این انقلاب گفتمان و معادلات مردم‌سالاری در جهان را تحت تاثیر خود قرار داد.

وی شهدا را عطیه الهی خواند و متذکر شد: تاریخ پرحماسه ایران مزین به رشادت‌ها و پایمردی شهدایی است که برگ زرینی از تاریخ را ثبت کردند و ما خودمان را وامدار و مکلف به ادامه راه شهدا و خدمات به خانوداه آن‌ها می‌دانیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار