فرمانده هوانیروز ارتش خبرداد؛

بازسازی و اورهال بالگرد‌ها با تلاش متخصصان هوانیروز

امیر یوسف قربانی گفت: صفر تا صد بازسازی و اورهال بالگرد‌ها با تلاش متخصصان هوانیروز انجام می‌شود و در این زمینه به خودکفایی کامل رسیده‌ایم.
کد خبر: ۴۴۰۸۷۹
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۷ - 03February 2021

بازسازی و اورهال بالگرد‌ها با تلاش متخصصان هوانیروزبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرتیپ دوم خلبان «یوسف قربانی» فرمانده هوانیروز ارتش امروز (چهارشنبه) در مراسم پایان تعمیرات اساسی ۷ بالگرد شکاری، شناسایی و ترابری که در پایگاه یکم هوانیروز کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: سال گذشته موفق به انجام تعمیرات اساسی ۴۰ فروند بالگرد شدیم که این نشان دهنده دانش و تخصص نیرو‌های بومی همین سرزمین است.

امیر قربانی گفت: صفر تا صد بازسازی و اورهال بالگرد‌ها با تلاش متخصصان هوانیروز انجام می‌شود و در این زمینه به خودکفایی کامل رسیده ایم.

وی همچنین در خصوص ساخت سامانه دید در شب بیان داشت: این سامانه پیش از این متعلق به چند کشور بود، اما امروز با دستان توانمند شرکت‌های دانش بنیان و کارکنان هوانیروز به مرحله بومی سازی رسیده است و می‌توانیم در طول شبانه روز پرواز‌های عملیاتی انجام دهیم.

فرمانده هوانیروز ارتش صنعت ساخت سامانه‌های نقطه زن را نیز بسیار مطلوب ارزیابی کرد و گفت: هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران این آمادگی را دارد که قاطعانه هر گونه تهدیدی را از سوی دشمنان پاسخ دهد.

وحدت همدلی مردم و نیرو‌های مسلح توطئه‌های شوم دشمنان را خنثی می‌کند

آیت الله «مصطفی علما» نماینده، ولی فقیه در استان کرمانشاه نیز در این مراسم با تبریک فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت زهرا (س) گفت: به برکت انقلاب امروز شعار ما می‌توانیم به معنای واقعی در ایران اسلامی تحقق یافته است.

وی افزود: استکبار جهانی بیش از ۴ دهه است که می‌خواهد ایران را به زانو درآورد، اما به لطف خداوند، وجور رهبری فرزانه امام خامنه‌ای و وحدت همدلی مردم و نیرو‌های مسلح توطئه‌های شوم آنان خنثی شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار