مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمان:

مجموعه نمایشگاه «در حوالی بهشت» روایتی عاشقانه از ارادت سردار دل‌ها به مادران شهداست

سرهنگ «محمود مهدوی فرد» گفت: به‌مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) و گرامیداشت روز مادر، مجموعه نمایشگاهی با عنوان «در حوالی بهشت» روایتی عاشقانه از ارادت سردار دل‌ها به مادران شهدا، تولید و در فضای مجازی منتشر شد.
کد خبر: ۴۴۰۸۸۱
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۵ - 03February 2021

سرهنگ «محمود مهدوی فرد» در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، با تبریک میلاد حضرت زهرا (س) و ایام‌الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت در استان کرمان به جهت تجلیل از مادران، همسران شهدا و با عنوان «پیوند معنوی فجرآفرینان دیروز و امروز» در جوار مزار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان افزود: این جشنواره به مدت 8 روز از 13 بهمن آغاز و اختتامیه این مراسم روز سه شنبه 23 بهمن همراه با تجلیل از مادران شهدا خواهد بود.

مجموعه نمایشگاهی «در حوالی بهشت» روایتی عاشقانه از ارادت سردار دلها به مادران شهدا است

مهدوی فرد با اشاره به انتشار مجموعه نمایشگاهی «در حوالی بهشت» عنوان کرد: به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) و گرامیداشت روز مادر و تجلیل از اسوه های صبر و مقاومت، مجموعه نمایشگاهی با عنوان «در حوالی بهشت» روایتی عاشقانه از ارادت سردار دلها تولید و در فضای مجازی منتشر شد.

مجموعه نمایشگاهی «در حوالی بهشت» روایتی عاشقانه از ارادت سردار دلها به مادران شهدا است

به گزارش دفاع‌پرس، مجموعه نمایشگاهی در حوالی بهشت به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمان، اداره کل حفظ آثار نشر ارزش‌های دفاع مقدس و دفتر امور بانوان و خانواده استانداری تولید و در فضای مجازی منتشر شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها