فرمانده سپاه امام رضا (ع):

اردوهای جهادی یک کارگاه انسان‌سازی است

فرمانده سپاه امام رضا (ع) اردوهای جهادی را کارگاه انسان سازی دانست و بیان داشت: در هیچ کجای کشور نمی‌توان کارگاهی با این طول و عرض پیدا کرد که در عرصه انسان‌سازی فعال و مؤثر باشد.
کد خبر: ۴۴۰۸۹
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۳ - 06April 2015

اردوهای جهادی یک کارگاه انسان‌سازی است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاعرسانی سپاه امام رضا (ع)، سردار غلامرضا احمدی در بازدید از اردوهای جهادی در مناطق محروم سبزوار اظهار داشت: مهمترین ویژگی این اردوها محرومیتزدایی و خدمت به مردم است.

وی با اشاره به اینکه افرادی که در این اردوها شرکت میکنند از قشرهای مختلف دانشجو، دانشآموز و طلبه میباشند بیان داشت: بسیاری از این افراد در آینده متصدی پستهایی خواهند شد که این تجربه زندگی چندروزه در کنار مردم محروم تأثیر زیادی در زندگی آنها خواهد داشت.

احمدی ادامه داد: در هیچ کجای کشور نمیتوان کارگاهی با این طول و عرض پیدا کرد که در عرصه انسانسازی فعال و مؤثر باشد.

وی این اردوها را سبب تغییرات مثبت رفتاری در افراد شرکتکننده در این گروهها دانست و افزود: کمترین تأثیر برگزاری اردوهای جهادی این است که سبب میشود این حس ایجاد شود که مردم در مناطق محروم تنها نیستند.

فرمانده سپاه امام رضا تصریح کرد: آنچه کشور ما را در برابر بیگانگان مقاوم میکند اقتصاد و فرهنگ است و ما هرچه در توان داریم را باید در این زمینه بهکارگیریم.

وی اقتصاد مقاومتی را تنها راهحلی دانست که سبب میشود ما از کشورهای بیگانه بینیاز شویم.

نظر شما
پربیننده ها