فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی (ع) شیراز:

توانمندی ایران با سال‌های آغازین پیروزی انقلاب قابل مقایسه نیست

«سرهنگ مرتضی خسروانی» گفت: توانمندی نظام جمهوری اسلامی ایران با سال‌های آغازین پیروزی انقلاب دیگر قابل مقایسه نیست.
کد خبر: ۴۴۰۸۹۲
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۷ - 03February 2021

توانمندی ایران با سال‌های آغازین پیروزی انقلاب قابل مقایسه نیستبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز، رزمایش الی بیت المقدس و جشن بزرگ انقلاب به همت حوزه مقاومت بسیج سپاه فجر و سپاه ناحیه احمدبن موسی (ع) شیراز برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی (ع) شیراز در این مراسم، گفت: توانمندی نظام جمهوری اسلامی ایران با سال‌های آغازین پیروزی انقلاب دیگر قابل مقایسه نیست.

سرهنگ مرتضی «خسروانی» با تبریک دهه پرفروغ فجر و ولادت بانوی بزرگ اسلام، حضرت فاطمه (س) بیان کرد: امروزه جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های علمی، نظامی، پزشکی و بسیاری دیگر از زمینه‌های مهم و تاثیر گذار به دستاورد‌های پرفروغیدر عرصه‌های بین المللی دست یافته است.

وی رمز پیروزی انقلاب اسلامی را مشارکت گسترده مردم در همه عرصه‌های مهم و بزنگاه‌های تاریخی ارزیابی کرد و افزود: در پرتو رهنمود‌های بنیانگذار انقلاب و رهنمود‌های مقام معظم رهبری و جانفشانی‌های رزمندگان اسلام توانسته ایم بیرق ارزشمند انقلاب اسلامی را در عرصه‌های جهانی سرافراز و مستحکم نگهداریم و از عزت و شرف سرزمین مان دفاع کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی (ع) شیراز با یادی از مظلومیت شهدای گمنام افزود: قدردانی از خانواده شهدا در زمره وظایف همیشگی ما قرار دارد و باید نسبت به مجادهدت‌ها و ایثارگری‌های انان ادای دین کنیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر استان فارس هم گفت: انقلاب شکوهمند اسلامی نقطه عطفی در تاریخ ایران زمین است.

سرهنگ پاسدار علی محمد محمدی با تبریک دهه پرفروغ فجر و ولادت بانوی بزرگ اسلام حضرت فاطمه (س) خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی در سال ۵۷ با هدایت امام راحل و همراهی اقشار مختلف مردم به ثمر نشست و این رویداد عظیم یک نقطه عطف در تاریخ کشور محسوب می‌شود.

وی با بیان این که انقلاب اسلامی برای بسیاری از مفاهیم تعاریف تازه‌ای ارایه کرده بیان داشت: مردم شریف ایران بدون هیچ اجباری و با اغوش بازبه دین مبین اسلام مشرف شدند. اما متاسفانه در مقاطع کوتاهی از تاریخ شاهد بروز فراز‌های دینی در صحنه‌های اجتماعی بودیم و در طول تاریخ مردم دیندار در مساجد به ذکر پروردگار می‌پرداختند، اما با بروز اتقلاب اسلامی شاهد اشاعه مبانی ارزشمند اسلام در تمامی عرصه‌های فردی و اجتماعی هستیم و امام راحل تعریف نوین و جهانشمولی از نقش ارزنده ارزش‌های دینی در زندگی بشری را ارایه کردند.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر استان فارس وجود برخی اشکالات در عرصه‌های اجرایی را پذیرفت و تصریح کرد: هویت بخشی به دین از برکات جمهوری اسلامی است. در حالی که در بسیاری کشور‌ها اجرای مبانی دینی به یک روز و یک ساعت خلاصه می‌شود، اما در کشور ما شاهد بروز فراز‌های انسانی و دینی در تمامی عرصه‌های زندگی فردی و اجتماعی هستیم.

محمدی در بخش دیگری از سخنانش به جایگاه ارزنده زن در دین اسلام و ایران اسلامی اشاره کرد و افزود: در زمان طاغوت جایگاه زنان به زینت المجالس و کالای مصرفی و تبلیغاتی خلاصه می‌شد، اما پس از به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی در ایران شاهد حضور زنان در عرصه‌های رفیع اجرایی و علمی هستیم. اینک بانوان فرصتی یافته اند تا توانمندی‌های خود را به منصه ظهور گذاشته و با رعایت همه ارزش‌ها به رشد و تعالی دست یابند.

این مقام مسئول در پایان خاطر نشان کرد: باید قدر انقلاب عزیز اسلامی را بدانیم. امروزه به برکت جوانان معتقد و سلحشور این سرزمین به قدرت‌های دفاعی مستحکمی در زمینه بازدارندگی دست یافته ایم و این در حالی است که در حوزه‌های علمی هم حرف‌های بسیاری برای گفتن داریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها