مدیر‌کل حفظ آثار دفاع مقدس قزوین:

همسران جانبازان قطع نخاعی، اسطوره‌‌های دفاع مقدس هستند

امیر «بهنام پیری» گفت: دفاع مقدس در منازل خانواده‌های جانبازان همچنان ادامه دارد و همسران جانبازان قطع نخاعی اسطوره‌های دفاع مقدس هستند.
کد خبر: ۴۴۰۹۵۰
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۹ - 04February 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در قزوین، امیر «بهنام پیری» مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قزوین در مراسم تجلیل از همسران جانبازان قطع نخاعی دفاع مقدس که در سالن مفاخر شهرداری قزوین برگزار شد، اطهار داشت: همسران جانبازان و ایثارگران دوران دفاع مقدس، نمونه بارز  صبر و مقاومت محسوب می‌شوند که همواره در خط مقدم ایستادگی و پرستاری قرار دارند.

وی با اشاره به رونمایی دو کتاب جدید اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس قزوین گفت: «بدرقه باران» و «عاقبت به خیر» دو کتاب تازه منتشر شده با همکاری شهرداری قزوین است که به خاطرات همسران دو شهید «محمد‌علی برجی» و «احمد علی طاهرخانی» دوران دفاع مقدس است.

پیری افزود: رونمایی از کلیپ «سکّوی انتظار» روایت گر 40 سال انتظار مادر شهید جاوید الاثر «عبدالحسین زرآبادی» است که در مراسم تجلیل از همسران جانبازان قطع نخاعی پخش شد، که این کلیپ توسط روابط عمومی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین فیلمبرداری و تولید شده است.

وی تصریح کرد: اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با تولید ماهانه 5 کلیپ تاثیرگذار به نقش آفرینی همسران و مادران شهید و جانباز دوران دفاع مقدس و انتشار آن در فضای مجازی می‌پردازد.

‌مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان قزوین خاطرنشان کرد: به مناسبت چهل سالگی دفاع مقدس، بیش از 50 عنوان کتاب و 20 کلیپ دوران دفاع مقدس تا پایان سال جاری تولید و منتشر می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار