مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی:

مرکز فرهنگی دفاع مقدس نماد و سمبل دلاورمردان بزرگ خراسان شمالی است

سرتیپ دوم ستاد «محمد نجاتی» گفت: با تکمیل و راه‌اندازی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خراسان شمالی، این مکان به نماد و سمبلی از ایثار، شهادت و میثاق با خون پاک 3 هزار شهید استان تبدیل خواهد شد.
کد خبر: ۴۴۰۹۶۹
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸ - 04February 2021

مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس نماد و سمبل دلاورمردان بزرگ خراسان شمالی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در بجنورد، امیر «محمد نجاتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی ‌امروز در بازدید از پروژه در حال ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان اظهار داشت: استان شهید‌پرور خراسان شمالی شهدای شاخصی تقدیم انقلاب و دفاع مقدس کرده ‌و نبود چنین مرکزی شایسته و زیبنده این استان نیست.

نجاتی عنوان کرد: خوشبختانه با پیگیری‌ها و تلاش‌های «محمد علی شجاعی» استاندار استان به عنوان فرمانده قرارگاه سازندگی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خراسان شمالی این مرکز مهم، شاهد تسریع در روند ساخت این مجموعه بزرگ هستیم.

این مسئول عنوان کرد: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس نماد و سمبل دلاورمردان بزرگ خراسان شمالی است .

وی ادامه داد: با تکمیل و راه اندازی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خراسان شمالی، این مکان به نماد و سمبلی از ایثار، شهادت و میثاق با خون پاک 3 هزار شهید استان تبدیل خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی بابیان اینکه جا دارد قدر دان تلاش مسئولان استان در ساخت و تکمیل پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس باشیم، تصریح کرد: خوشبخاته با همکاری و اقدامات موثر و همت و پیگیری‌های استاندار  استان شاهد اهتمام جدی تمام دستگاه های خدمات رسان در این خصوص هستیم.

این مسئول ابراز امیدواری کرد: با راه‌اندازی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان‌، شاهد ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان خواهیم بود و نسل جدید با کسب تجارب اندیشه‌ها و رشادت‌های شیرمردان و شیرزنان دوران دفاع مقدس، امنیت و استقلال آینده کشور را تضمین خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار