پدر شهید «رضا خسروی» آسمانی شد

پدر شهید والامقام «رضا خسروی» پس از تحمل سال‌ها رنج فراق فرزندش دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.
کد خبر: ۴۴۰۹۸۱
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۸ - 04February 2021

پدر شهید «رضا خسروی» آسمانی شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، «علیجان خسروی» پدر بزرگوار شهید والامقام «رضا خسروی» پس از تحمل سال‌ها رنج فراق فرزندش دعوت حق را لبیک گفت و آسمانی شد.

مراسم تشییع و تدفین این پدر شهید عصر امروز با رعایت مسائل بهداشتی برگزار می شود و در جوار گلزار شهدای روستای اسفزار شهرستان سربیشه و در کنار آرامگاه فرزند شهیدش به خاک سپرده خواهد شد.

‌«رضا خسروی» فرزند عليجان در سال 1346 در روستای اسفزار از توابع شهر مرکزی شهرستان بيرجند ديده به جهان گشود. از کودکی همراه خانواده‌اش به کار قاليبافی و کشاورزی و دامپروری می‌پرداخت.

زندگی در خانواده‌ای مذهبی از او جوانی معتقد و متدين ساخت، ارادت او به ائمه اطهار (ع) زبانزد خاص و عام بود و با شور خاصی در مراسم عزاداری و سوگواری سرور شهيدان شرکت می‌کرد.

وی در 18 سالگی به خدمت سپاه پاسداران در آمد و دوران سربازی‌اش را در اين نهاد مقدس گذراند و پس از گذراندن آموزش‌های مقدماتی عازم جبهه‌های نبرد حق عليه باطل شد.

مدتی پس از حضور در مناطق عملياتی در تاريخ 11 شهريور‌ سال 1365 در سن 19 سالگی در عمليات کربلای 2 بر اثر اصابت ترکش به درجه‌ رفيع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار