به مناسبت ایام‌الله دهه مبارک فجر برگزار شد؛

اختتامیه سیزدهمین جشنواره استانی حضرت علی‌اکبر (ع)

سیزدهمین جشنواره استانی حضرت علی‌اکبر (ع) ویژه تجلیل از سربازان با معرفی ۳۵ سرباز برگزیده سپاه امام رضا (ع) به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۴۴۱۰۰۵
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۲ - 04February 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم پاسدار علی‌اکبر افراسیابی معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام رضا (ع) در سیزدهمین جشنواره استانی حضرت علی‌اکبر (ع) ویژه تجلیل از جوانان سرباز برگزیده سپاه استان که در محل پادگان شهید برونسی مشهد برگزارشد، با تأکید بر لزوم توجه جوانان به ظرفیت‌های این دوره سنی اظهار داشت: خودسازی و تهذیب نفس در حوزه تعالی معنوی و علم و ورزش به‌صورت مجدانه و باپشتکار در حوزه تعالی مادی می‌تواند زمینه‌ساز پیشرفت انسان باشد و چه‌بسا چهره‌های سرشناس امروز کشور که هم‌اکنون عهده‌دار مسئولیت‌های حساس کشوری و لشکری هستند و در گذشته در همین لباس سربازی خدمت کرده‌اند.

وی افزود: سربازان آماده‌به‌خدمت‌ترین جوانان کشور هستند ولذا باید از فرصت جوانی حداکثر استفاده را برد تا حتی یک‌ لحظه از آن هم صرف امورات باطل و بیهوده نشود.

در این جشنواره که با حضور ۱۱۱ سرباز وظیفه نمونه از سراسر استان برگزار شده بود، در مرحله پایانی از ۳۵ نفر در محورهای هشت‌گانه دفاع و اقتدار ملی، فرهنگی و هنری، سبک زندگی و خانواده، ورزش و تربیت‌بدنی، سازندگی و تفکر بسیجی، خلاقیت و فناوری، بیداری و بصیرت و هم‌چنین وظیفه‌شناسی تجلیل شد.

سربازی که برای هم خدمتی‌ها و افسران مافوق دوره‌های حفظ قرآن کریم برگزار می‌کرد، سرباز طراح سایت یادواره شهدا، سربازی که هم‌زمان با دوران خدمت مسئولیت فرماندهی پایگاه بسیج را بر عهده داشت و سرباز مسئول برگزاری اردوهای سازندگی از جمله این ۳۵ سرباز برگزیده بودند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها