آیین عطرافشانی مزار مطهر شهدای ادیان توحیدی برگزار شد

آیین عطرافشانی و گل‌باران مزار مطهر شهدای ادیان توحیدی، به‌مناسبت دهه فجر در گلزار شهدای کلیمی برگزار شد.
کد خبر: ۴۴۱۰۴۲
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰ - 04February 2021

آیین عطرافشانی مزار مطهر شهدای ادیان توحیدی برگزار شدبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، مراسم میهمانی لاله‌ها و پانزدهمین آیین عطرافشانی و گل‌باران مزار مطهر شهدای ادیان توحیدی، امروز (پنج‌شنبه) با حضور سردار «یعقوب سلیمانی» معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران، «همایون سامه یح نجف‌آبادی» نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی حجت‌الاسلم «سید محسن محمودی» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران و خانواده‌های معظم شهدا، در گلزار شهدای کلیمی برگزار شد.

وحدت ادیان، دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی ایران است

سردار «یعقوب سلیمانی» در این مراسم با ارج نهادن به مقام شامخ شهدا، اظهار داشت: شهدای ادیان الهی در اسلام احترام خاصی دارند و در کنار شهدای اسلام حماسه‌ساز شدند.

وی با اشاره به نقش شهدای ادیان الهی در پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: دوران مبارزات ملت ایران با رژیم پهلوی مختص مسلمانان نبود و همه ملت ایران از هر دین و آیینی در کنار هم برای سرافرازی کشور مبارزه کردند و شهدای ادیان الهی گواهی روشن بر این ادعاست.

سردار سلیمانی از نقش پررنگ شهدای ادیان توحیدی در دوران دفاع مقدس نیز به‌عنوان یکی از عوامل وحدت‌زا بین پیروان ادیان الهی یاد کرد و گفت: در دوران هشت ساله دفاع مقدس نیز شاهد حضور شهدای ادیان توحیدی بودیم و وحدت ادیان در کشور دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی ایران است و به‌برکت ظهور انقلاب اسلامی امروز بعد از گذشت ۴۲ سال از پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران استوار و متحد ایستاده است و برگزاری آیین ملی میهمانی لاله‌ها گوشه‌ای از قدردانی ملت ایران از شهداست.

شهید «سلیمانی» ثابت کرد که دفاع از مظلوم مرز نمی‌شناسد

نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم، با بیان این‌که شهدای ادیان توحیدی جایگاه رفیعی دارند و برای انقلاب و حفظ تمامیت ارضی از جان خود گذشتند، اظهار داشت: اگر شهدا نبودند، خدا می‌داند که چه بر سر مردم می‌آمد. آرامش و امنیت امروزمان را مدیون شهدا و ایثارگران هستیم.

وی افزود: سردار سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» ثابت کرد که دفاع از مظلوم مرز نمی‌شناسد. مردم بسیاری از کشورهای منطقه مانند عراق و سوریه مدیون ایثار و از خودگذشتگی این بزرگ مرد هستند. باید شهید سپهبد «قاسم سلیمانی» را برای مبارزه با مستکبران و سربلندی ایران الگو قرار دهیم.

خاطرنشان می‌شود، در پایان این مراسم، از تعدادی خانواده‌ معظم شهدای ادیان توحیدی با اهدای لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار