معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان در دیدار با مدیر حوزه‌های علمیه استان:

حوزه علمیه همواره کنار مردم است

شیبانی گفت: حوزه علمیه دارای ظرفیت بی نظیری است که توانسته همواره در کنار مردم قرار بگیرد.
کد خبر: ۴۴۱۰۵۱
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۰ - 04February 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، «نازنین شیبانی» معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان در نشستی با حجت الاسلام و المسلمین «نادر حقیقی» مدیر حوزه های علمیه استان هرمزگان، عنوان کرد: حوزه علمیه دارای ظرفیت بی نظیری است و همواره در کنار مردم بوده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان به فعالیت های جهادی طلاب در جبهه سلامت اشاره کرد و افزود: در مبارزه با ویروس منحوس کرونا شاهد حضور جهادی طلاب و روحانیون در بخش بیماران کرونایی بیمارستان های استان بودیم و از جامعه روحانیت استان کمال قدردانی را داریم.

وی ادامه داد: نگاه استانداری، نگاه تعاملی با تمام بخش ها است و همواره به دنبال حل مشکلات مردم و حوزه های علمیه بوده ایم و تمام تلاش خود را جهت خدمت رسانی به طلاب و روحانیون برای رفع مشکلات آنان انجام می دهیم.

شیبانی خاطرنشان کرد: باید به دنبال ایجاد منابع پایدار جهت توانمندسازی حوزه های علمیه در راستای حل مشکلات مدارس علمیه باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین نادر حقیقی، مدیر حوزه های علمیه استان هرمزگان هم با تشکر از خدمات استانداری به مردم، گفت: استانداری اقدامات خوبی را برای رفع مشکلات مردم انجام داده است، البته با وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی، مردم نیازمند اقدمات فوری و رفع مشکلات هستند.

مدیر حوزه های علمیه استان هرمزگان با تاکید بر اینکه حوزه های علمیه همواره در کنار مردم بوده و خواهند بود، اظهار کرد: طلاب و روحانیون زبان گویای مردم و پیگیر مشکلات آنان هستند و خود را جدای از آحاد مردم نمی دانند.

در این دیدار که معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان، مدیر حوزه های علمیه استان هرمزگان و مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری هرمزگان حضور داشتند، در ارتباط با اجرای طرح‌های ابتکاری حوزه علمیه در عرصه‌های علمی، پژوهشی، تبلیغی و ارزشی تبادل نظر شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار