مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه دشتی:

امام خمینی (ره) به اسلام حیاتی دوباره داد

حجت‌الاسلام «محراب ارکاک الهی» گفت: دهه فجر یادآور خاطرات امامی است که با انقلاب اسلامی به اسلام حیاتی دوباره داد و اسلام ناب را جایگزین اسلام امریکایی کرد و باعث بیداری اسلامی شد.
کد خبر: ۴۴۱۰۶۰
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۸ - 04February 2021

امام خمینی (ره) به اسلام حیاتی دوباره دادبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «محراب ارکاک الهی» مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی در مراسم دهه فجر در شهر کاکی اظهار داشت: امام خمینی (ره) در روز میلاد حضرت زهرا (س) متولد شد که می‌توان او را یک امانت الهی و هدیه حضرت زهرا (س) به کشور ایران دانست.

وی گفت: امام خمینی (ره) در جایگاه یک مجتهد و فقیهی جامع‌الشرایط که به زمان و شرایط عصر خویش آگاه و دانا بود و اگر امروز بخواهیم نقش امام را در پیروزی انقلاب اسلامی برشماریم می‌توان به بیش از بیست ویژگی بارز او اشاره کرد.

ارکاک الهی با اشاره به اینکه دهه فجر یادآور خاطرات امامی است که با انقلابشان به اسلام حیاتی دوباره داد و اسلام ناب را جایگزین اسلام امریکایی کرد و باعث بیداری اسلامی شد افزود: امروز ایران به قطب جهان اسلام تبدیل شده است به‌گونه‌ای که در به برکت انقلاب اسلامی، هر مظلومی صدایش از گوشه‌ای بلند شود هزاران فریادرس دارد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) انسانی بسیار شجاع و توانمند و دارای ویژگی‌های اخلاقی بسیار بالابود تا توانست در برابر زورگویی ظالمان آن زمان بایستد و دست زورگویان را از دخالت در امور اداره کشور ایران قطع کند و خود به استقلال کامل برسد.

وی با اشاره به کارهای انجام شده توسط امام خمینی (ره) اظهار داشت: انقلاب اسلامی نتیجه زحمات مردم با راهنمایی‌های امام بود و مسئولین کشور باید تلاش کنند این انقلاب را حفظ کنند و با کارهای خود باعث دلسردی مردم از انقلاب نشوند و در شرایط سخت اقتصادی کشور گره‌گشای مشکلات مردم باشند.

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار