فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق کشور:

ارتش به عنوان یک نیروی انقلابی فرهنگ خدمتگزاری را در خود نهادینه کرده است

فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق کشور گفت: امروز ارتش به عنوان یک نیروی مردمی و انقلابی با اعتقاد راسخ به روحیه جهادی و در جهت حرکت در مسیر الهی، فرهنگ خدمتگزاری به مردم را در خود نهادینه کرده است.
کد خبر: ۴۴۱۰۷۹
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳ - 05February 2021

ارتش به عنوان یک نیروی انقلابی فرهنگ خدمتگزاری را در خود نهادینه کرده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، همزمان با ایام الله مبارک دهه فجر و میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) کادر پزشکی و پیراپزشکی گروه پدافند هوایی شرق به روستاهای محروم مرزی استان خراسان‌جنوبی اعزام شدند.

امیر سرتیپ دوم ستاد «ارسلان پرویز» فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق کشور در این خصوص اظهار داشت: در راستای اجرای منویات فرماندهی معظم کل قوا در خصوص خدمت‌رسانی به مناطق محروم کشور و برابر تدابیر امیر فرماندهی نیرو  کادر درمان پزشکی و پیراپزشکی منطقه  پدافند هوایی شرق به روستاهای محروم «بیجار و بهدان» بیرجند اعزام و به صورت رایگان به بیماران و مراجعین خدمات ارائه می‌کنند.

وی عنوان کرد: در این طرح مردمیاری، تیم پزشکی منطقه پدافند هوایی منطقه شرق  با ارائه خدمات پزشکی و پیراپزشکی اعم از تست قند خون، فشار خون، دندانپزشکی، توزیع اقلام دارویی، ویزیت رایگان و ضدعفونی منازل به اقشار نیازمند مناطق محروم به‌صورت رایگان خدمت‌‌رسانی کردند.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق خاطرنشان کرد: امروز ارتش به عنوان یک نیروی مردمی و انقلابی با اعتقاد راسخ به روحیه جهادی و در جهت حرکت در مسیر الهی، فرهنگ خدمتگزاری به مردم را در خود نهادینه کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار