نماینده ولی فقیه در مازندران:

گشت رضویون منشأ خدمات و برکات فراوانی در حفظ امنیت محله‌ها هستند

آیت‌الله «محمدباقر محمدی لائینی» گفت: گشت رضویون منشأ خدمات و آثار و برکات فراوانی در حفظ ایمنی امنیت محله‌ها و چشم بیدار مردم هستند.
کد خبر: ۴۴۱۰۸۴
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰ - 05February 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت‌الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران در حاشیه بازدید از گشت‌های رضویون رزمایش الی بیت المقدس حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج سپاه شهرستان ساری با تبریک ایام دهه مبارک فجر اظهار داشت: گشت رضویون منشأ خدمات و آثار و برکات فراوانی در حفظ ایمنی امنیت محله‌ها هستند و با پاسداری و گشت‌زنی امنیت محله‌ها را حفظ می‌کنند و چشم بیدار مردم هستند.

وی افزود: گشت‌های رضویون توانستند سرقت‌ها، قاچاق‌ها را به حداقل برسانند و مردم باید از خدمات و زحمات آنها آگاه باشند و حمایت کنند.

گشت رضویون منشأ خدمات و برکات فراوانی در حفظ امنیت محله‌ها هستند

محمدی لائینی گفت: مردم ما بسیجی بوده و حامی بسیج هستند و نباید اجازه ندهند تعداد افراد فریب‌خورده امنیت مردم را سلب کنند و ایجاد نگرانی و ناراحتی کنند.

گشت رضویون منشأ خدمات و برکات فراوانی در حفظ امنیت محله‌ها هستند

«احمد حسین‌زادگان» استاندار مازندران نیز گفت: گشت‌های رضویون در شرایط سخت کرونایی و آسیب‌های اجتماعی که متاسفانه بعضی از مناطق درگیر شدند با کار و خدمت بی‌منت شبانه‌روزی برای رفاه، آرامش و سلامت مردم و امنیت مردم بی‌هیچ توقعی با کمترین امکانات تلاش می‌کنند.

وی، تعامل بین فرماندهی سپاه و نیروی انتظامی را باعث افزایش خدمت بیشتر به مردم دانست و بر ضرورت همکاری فرمانداران شهرستانها در رفع حوائج و مشکلات مردم و تأمین نیازمندی‌ها تأکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار