امام جمعه دهدشت:

رهایی از نفوذ بیگانگان و استقلال سیاسی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر رهایی از نفوذ بیگانگان و استقلال سیاسی کشور را از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و گفت: برای پیروزی این انقلاب شهدای زیادی خون دادند.
کد خبر: ۴۴۱۱۱۶
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۴ - 05February 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام «علی وحدانی‌فر» امام جمعه دهدشت امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با تبریک دهه مبارک فجر، اظهار داشت: شهدای زیادی خون دادند تا این این انقلاب به پیروزی رسید.

وی به دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف اشاره کرد و افزود: سرنگونی نظام دیکتاتوری، مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود، رهایی از نفوذ بیگانگان و استقلال سیاسی کشور و شکل‌گیری جریان‌های سیاسی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

امام جمعه دهدشت به اوضاع سیاسی امروز کشور و جهان اشاره داشت و عنوان کرد: رئیس‌جمهور آمریکا این روزها برای بازی با تحریم‌ها نوکران حلقه به گوش داخلی و خارجی این کشور را اجیر کرده است.

وحدانی‌فر با بیان اینکه در رابطه با مذاکره چندین حالت متصور است، ابراز کرد: حالت نخست تاخیر در اعلام سیاست‌های دولت آمریکا و نگه داشتن ایران به حالت انتظار است.

وی متذکر شد: در حالت دوم بنا دارند با منت چند تحریم کم‌اثر را برطرف کرده تا امتیازی بدهند و امتیازهایی بگیرند و در حالت سوم می‌خواهند در کنار امتیاز برجامی به برجام‌های دو و سه برسند.

امام جمعه دهدشت افزود: مسئولان باید با تکیه بر توان داخلی، این توهمات را خنثی کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها