امام جمعه یاسوج:

هیچ کشوری جرات تعرض به کشور اسلامی ایران را ندارد

حجت‌الاسلام سیدنصیر حسینی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در صنایع نظامی و دفاعی، گفت: در شرایط فعلی هیچ کشوری جرات تعرض به کشور اسلامی ایران را ندارد اما اگر کشور دست آمریکا بود، پیشرفت‌های امروزی را نداشتیم.
کد خبر: ۴۴۱۱۱۹
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۰ - 05February 2021

به گزارش دفاع‌پرس از یاسوج، حجت‌الاسلام «سیدنصیر حسینی» امام جمعه یاسوج در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهر، اظهار داشت: مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی استقلال، آزادی و جمهوریت نظام بوده زیرا در دوران پهلوی کشور خود را مدیون غرب می‌دانست.

وی با اشاره به اینکه رژیم پهلوی بیان کرده بود تاج و تخت خود را مدیون غرب است، عنوان کرد: در دوران رژیم پهلوی کشور مستعمره غرب بود و اختیاری از خود نداشت، اما در انقلاب اسلامی شاهد استقلال، دموکراسی، مشارکت سیاسی و برگزاری انتخابات مختلف مجلس، شوراها و رئیس‌جمهوری هستیم.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه انقلاب به وسیله مردم استوار است، گفت: قبل از انقلاب در استان ما دانشگاه وجود نداشت و از زیرساخت‌ها محروم بودیم اما امروز 25 دانشگاه فعالیت دارد و حدود 95 درصد مردم از خدمات مختلف جاده، آب، گاز و برق برخوردار هستند.

حسینی خاطرنشان کرد: پیشرفت‌های صنایع نظامی و دفاعی، هواپیماهای جنگنده، هواپیمای بدون سرنشین و خودکفایی در این عرصه، ساخت بالگرد و موشک بالستیک از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی یادآور شد: در شرایط فعلی هیچ کشوری جرات تعرض به کشور اسلامی ایران را ندارد و بدون شک اگر کشور دست آمریکا بود، کشوری وابسته و عقب‌مانده بود و پیشرفت‌های امروزی را نداشت.

امام جمعه یاسوج با توضیح اینکه اگر پیشرفت در ابعاد سیاسی و نظامی نداشتیم قادر به ایستادگی در برابر هجمه‌های دشمن نبودیم، گفت: قبل از انقلاب در کهگیلویه و بویراحمد زیرساخت‌های آب، برق و گاز یا خدمات و درمان در وضعیت بسیار ضعیفی قرار داشت.

حسینی با اشاره به 19 بهمن روز نیروی هوایی، افزود: در این روز نیروهای هوایی با امام امت بیعت کرده و در دوران‌ هشت سال دفاع مقدس نیروی هوایی افتخارات زیادی کسب کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها