امام جمعه موقت قصرشیرین:

انقلاب اسلامی ایران پرشکوه‌ترین، بزرگ‌ترین و مردمی‌ترین انقلاب است

حجت الاسلام شامحمدی گفت: انقلاب اسلامی ایران پرشکوه ترین، بزرگ‌ترین و مردمی‌ترین انقلاب است که یک چله پرافتخار را پشت سر گذاشته و توانسته از کرامت خود و شعارهایش صیانت کند.
کد خبر: ۴۴۱۱۲۰
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۷ - 05February 2021

انقلاب اسلامی پرشکوه ترین، بزرگ ترین و مردمی ترین انقلاب استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت الاسلام «اسماعیل شامحمدی» امام جمعه موقت شهرستان قصرشیرین در خطبه های نماز جمعه این هفته با تبریک چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: دهه مبارک فجر انقلاب سرآغاز تشکیل حکومت اسلامی است و ایام افتخار و عزت و عظمت ملت ایران  است.

وی افزود: وقتی امام  راحل از پله های هواپیما پایین آمدند مردم با شور و شوق وصف ناشدنی به استقبال ایشان رفتند و مردم با نثار جان ارزشمند خود خواهان تشکیل حکومت اسلامی بودند.

امام جمعه موقت شهرستان قصرشیرین اضافه کرد: دهه فجر یکی از دوره های مهم و تاثیرگذار انقلاب اسلامی و ایام الله است و مردم بخصوص جوانان در این ایام حاضر شدند و در مقابل طاغوت ایستادند.  

حجت الاسلام شامحمدی ادامه داد: انقلاب اسلامی پرشکوه ترین، بزرگ ترین و مردمی ترین انقلاب است که یک چله پرافتخار را پشت سر گذاشته و توانسته  از کرامت خود و شعارهایش صیانت کند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی معجزه قرن‌ها است و اکنون که ۴۲ سال از انقلاب گذشته سرافرازی و افتخار این انقلاب  در دنیا می‌درخشد.  

امام جمعه موقت شهرستان قصرشیرین گفت: یکی از مزیت های  انقلاب اسلامی این است که توانسته با وجود همه توطئه ها و دسیسه‌ها از شعارها و آرمان هایش دفاع کند.

حجت الاسلام شامحمدی اضافه کرد: وصف ملت ایران بعد از انقلاب مانند جامعه ای برخوردار از حکومت سیاسی است که خدا می فرماید که یک مسیر نورانی را پیش رو دارد تا به قله های نورانی سعادت و تمدن نوین اسلامی برسد.

خطیب موقت جمعه قصرشیرین گفت: از دستاوردهای انقلاب اسلامی، ارمغان عزت و افتخار برای مردم ایران، برقراری حکومت ولایی و ایجاد ثبات و امنیت درکشور، افزایش چشمگیر فضایل اخلاقی و  معنوی در جامعه، ارتقا  جایگاه مردم از زیردست و نوکر به ولی نعمت است.

حجت الاسلام شامحمدی افزود: پاسداشت حقوق زنان یکی دیگر از دستاورد های مهم انقلاب اسلامی و حفظ استقلال سیاسی کشور از دیگر دستاوردهای انقلاب است.

وی بیان داشت: مردم ایران با نیت الهی انقلاب کردند و همواره نصرت و یاری خداوند را در طول عمر بابرکت انقلاب اسلامی دیده اند که نمونه بارز آن واقعه طوفان شن بود و مردم همواره با جان و مال خود از انقلاب دفاع می کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها