امام جمعه الیگودرز:

انقلاب اسلامی از روز اول بر جوانان تکیه داشت

حجت الاسلام مهدی سرلک گفت: انقلاب اسلامی از روز اول بر جوانان تکیه داشت و این رویکرد جدید نظام نیست و همه عرصه باید به نیروهای جوان و انقلابی واگذار شوند.
کد خبر: ۴۴۱۱۴۲
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۷ - 05February 2021

انقلاب اسلامی از روز اول بر جوانان تکیه داشت

 به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام «مهدی سرلک» امام جمعه الیگودرز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته  این شهرستان اظهار داشت: با عزت و سرافرازی وارد بهار ۴۳ انقلاب شدیم این در حالی است که امسال در اوج سخت‌ترین فشارها و تحریم‌ها هستیم.

وی افزود: آمریکایی‌ها و سایر دشمنان انقلاب که ادعا می‌کردند، انقلاب اسلامی چهلمین سالگرد پیروزی خود را نخواهد دید اکنون به ذلت و خواری افتاده و یا نابودشده‌اند.

امام‌جمعه الیگودرز عنوان کرد: انقلاب اسلامی به مردم و کشور عزت داد، در تصویب کاپیتولاسیون مستشاران آمریکایی برای ما تصمیم می‌گرفتند و چنان جنایت‌هایی برای ملت رقم زدند که هرگز فراموش نخواهیم کرد و امام خمینی (ره) در برابر این ذلت قیام نمود.

وی تصریح کرد: در طول این ۴۲ سال همه مسئولین به‌صورت مستقیم یا غیرمستقیم توسط مردم انتخاب می‌شوند و دشمن درصدد که دستاوردهای نظام را زیر سؤال ببرد.

سرلک گفت: افزایش بصیرت سیاسی مردم، آزادی و مشارکت سیاسی و استقلال در سیاست خارجی و در عرصه اقتصادی و تولید و صنعت، ارتقا جایگاه بانوان بر اساس مبانی قرآنی، پیشرفت چشمگیر در بهداشت و درمان، ایجاد روحیه خودباوری در بین جوانان، گسترش فرهنگ مردم‌سالاری دینی و پیشرفت در آموزش‌وپرورش و دستیابی به علوم مختلف و... از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران به شمار می‌رود.

امام‌جمعه الیگودرز بیان کرد: در گام دوم انقلاب بحران‌ها را پشت سر گذاشتیم و مسیر چهل و سوم انقلاب هموارتر خواهد بود.

وی گفت: امسال راهپیمایی ۲۲ بهمن که سرآغاز همه موفقیت‌ها است، به‌صورت رژه موتوری و خودرویی برگزار می‌شود و مردم به‌صورت خانوادگی و با وسیله نقلیه خود در این مراسم حضور پیدا خواهند کرد.

سرلک یادآور شد: انقلاب اسلامی از روز اول بر جوانان تکیه داشته بوده و این رویکرد جدید نظام نیست و همه عرصه باید به نیروهای جوان و انقلابی واگذار شوند، نسل جوان مؤمن و متخصص باید در عرصه‌های مختلف ورود پیدا کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار