امام جمعه عسلویه:

پیشرفت‌های انقلاب اسلامی باید بیان شود

حجت الاسلام «سید علی هاشمی نژاد» گفت: نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف پیشرفت‌های خوب و مطلوبی داشته است که باید برای عموم مردم بیان شود.
کد خبر: ۴۴۱۱۴۷
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۳ - 05February 2021

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت الاسلام «سید علی هاشمی نژاد» امام جمعه عسلویه در نماز جمعه امروز به موضوع انتخابات اشاره کرد و اظهار داشت: رهبر حکیم انقلاب فرموده‌اند که انتخابات در جمهوری اسلامی یکی از بهترین، آزادترین و استانداردترین انتخابات‌ها در دنیا است.

وی گفت: مردم در انتخابات آزاد هستند، مردم انتخاب می‌کنند و گاهی ممکن است انتخاب صحیح هم نکنند. مردم دو وظیفه دارند یکی اینکه در انتخاب به ملاک‌های دینی شرعی و انقلابی عمل کنند و دیگری وظیفه حضور در انتخابات است. انتخاب باید با ملاک‌های الهی و انقلابی باشد.

هاشمی‌نژاد افزود: بخش عمده‌ای از مشکلات بر می‌گردد به انتخاب‌هایی که ما انجام دادیم. باید آنکه دینی است و به شرع نزدیک است و انقلابی‌تر است انتخاب کنیم. در انتخابات شوراها باید دقت کنیم در این چند ماه چقدر شوراها بازداشت شدند اگر دیندار و انقلابی باشند این اتفاقات نمی‌افتد.

امام جمعه عسلویه به افتتاح طرح‌ها و پروژه‌ها در شهرستان با حضور استاندار اشاره کرد و گفت: پروژه‌های خوبی افتتاح و کلنگ زنی شد باید قدردان خدمات انقلاب باشیم نواقصی هم هست و مردم مطالباتی دارند. از مسئولین می‌خواهم در رفع مشکلات گام‌های محکم و بلندی بردارند و نواقص را رفع کنند.

هاشمی نژاد به درگذشت دو نفر از ورزشکاران اشاره کرد و درگذشت آنان را به خانواده‌های آنان و جامعه ورزش کشور تسلیت گفت و افزود: علی انصاریان ورزشکار بود و به لحاظ حرفه‌ای خود به کشورهای مختلف می‌رفت. او به مادرش احترام می‌گذاشت. این احترام به مادر ایشان قابل تأمل بود و مادرش را با دنیا عوض نمی‌کرد. حتی به خاطر مادرش ازدواج نکرد. بعضی در این قضیه فوت این ورزشکار به نوعی سوءاستفاده می‌کنند. مریض احوال‌ها دنبال فرصت می‌گردند که نظام را مقصر کنند.

امام جمعه عسلویه با تبریک دهه فجر بیان کرد: پیشرفت‌های انقلاب باید بیان شود. نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف پیشرفت‌های خوب و مطلوبی داشته است. از اول انقلاب محاصره و تحریم بودیم. امروز هم تحریم هستیم. با همه این تحریم‌ها جوانان خوش‌فکر مؤمن و انقلابی کشور را پیش می‌برند و کشور را سربلند کرده‌اند. رسانه‌ها باید بیان کنند به مردم دنیا اعلام کنند. در دل تحریم‌ها اینقدر پیشرفت داشتیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار