مدیرعامل ساتا در چهارمین همایش تجلیل از نمایندگان برترمطرح کرد؛

نمانام‌سازی با اعتمادسازی

امیر سرتیپ دوم فرشاد نجفی‌پور گفت: نمایندگان با جلب اعتماد مشتریان عمده و خرد موجب نمانام‌سازی شرکت بیمه کوثر می‌شود.
کد خبر: ۴۴۱۲۵۴
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳ - 06February 2021

نمانام‌سازی با اعتمادسازیبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، امیر سرتیپ دوم فرشاد نجفی‌پور مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی نیرو‌های مسلح در چهارمین همایش تجلیل از نمایندگان برتر، ضمن بیان مطلب فوق، اظهار داشت: من باور دارم که کوثر یک برند است و به ما این فرصت را می‌دهد که یک برند ایجاد کنیم.

امیر سرتیپ دوم فرشاد نجفی‌پور تکراری نبودن نمانام را عامل پایداری آن دانست و گفت: با ایجاد این مزیت رقابتی، فروش افزایش می‌یابد.

وی با تاکید بر اینکه با اعتمادسازی، تبلیغ انجام می‌شود، افزود: با اعتماد میان مشتریان، آن‌ها به نوعی بازاریاب ما می‌شوند.

مدیرعامل ساتا با تاکید بر بهره‌مندی از روش‌های متفاوت در اعتمادسازی، یاداورشد: همکاران شرکت بیمه کوثر با برقراری ارتباط با مشتریان ناراضی و کسب حلالیت از آن‌ها بستر‌های اعتمادسازی در ذی‌نفعان را فراهم کردند.

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها