به گزارش گروه سایر رسانههای دفاعپرس، امیر سرتیپ دوم فرشاد نجفیپور مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح در چهارمین همایش تجلیل از نمایندگان برتر، ضمن بیان مطلب فوق، اظهار داشت: من باور دارم که کوثر یک برند است و به ما این فرصت را میدهد که یک برند ایجاد کنیم.
امیر سرتیپ دوم فرشاد نجفیپور تکراری نبودن نمانام را عامل پایداری آن دانست و گفت: با ایجاد این مزیت رقابتی، فروش افزایش مییابد.
وی با تاکید بر اینکه با اعتمادسازی، تبلیغ انجام میشود، افزود: با اعتماد میان مشتریان، آنها به نوعی بازاریاب ما میشوند.
مدیرعامل ساتا با تاکید بر بهرهمندی از روشهای متفاوت در اعتمادسازی، یاداورشد: همکاران شرکت بیمه کوثر با برقراری ارتباط با مشتریان ناراضی و کسب حلالیت از آنها بسترهای اعتمادسازی در ذینفعان را فراهم کردند.
انتهای پیام/ 341