معاون سیاسی اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی:

بصیرت و دشمن شناسی عامل موفقیت در برابر نفوذ و توطئه دشمنان است

معاون سیاسی اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی گفت: بصیرت و دشمن شناسی عامل موفقیت در برابر نفوذ و توطئه دشمنان است و باید در مقابل دشمن با تمام قوا ایستادگی کرد چرا که تنها راه دفاع از اسلام و انقلاب ایستادگی، مقاومت و بصیرت است.
کد خبر: ۴۴۱۲۷۴
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۹ - 06February 2021

بصیرت و دشمن شناسی عامل موفقیت در برابر نفوذ و توطئه دشمنان استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، حجت‌الاسلام «حسن پرورش» معاون سیاسی اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی امروز در جمع فرماندهان و مسئولین یگان‌های ارتش مستقر در خراسان‌ جنوبی، اظهار داشت: گام دوم انقلاب که توسط رهبر معظم انقلاب مدبرانه، نقشه راه نظام و کشور را تا رسیدن به قله رفیع ترسیم کرده باید به نحو شایسته و برجسته در جامعه به‌ویژه برای جوانان تبیین شود.

وی گفت: انقلاب اسلامی ایران از ممتازترین و برجسته‌ترین انقلاب‌های جهان است که بعد از گذشت 41 سال همچنان با حمایت و پشتیبانی مردم و هدایت رهبر فرزانه انقلاب پایدار و سرافراز می‌درخشد.

معاون سیاسی اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی با اشاره به مؤلفه‌های قدرت و عوامل غلبه بر دشمن، عنوان کرد: بصیرت و دشمن شناسی عامل موفقیت در برابر نفوذ و توطئه دشمنان است و باید در مقابل دشمن با تمام قوا ایستادگی کرد چراکه تنها راه دفاع از اسلام و انقلاب ایستادگی، مقاومت و بصیرت است.

پرورش اضافه کرد: دشمنان و بدخواهان نظام هر لحظه مطالب دروغ و غیر واقعی را با هدف ضربت زدن به نظام و انقلاب در فضای مجازی منتشر می‌کنند و متأسفانه فضای مجازی امروز به ابزار مناسب دشمنان برای تبلیغ علیه نظام و انقلاب اسلامی تبدیل شده است.

وی تأکید کرد: مسئولان باید فضای مجازی سالم و بی‌خطری را در اختیار جامعه به ویژه خانواده‌ها و نسل جوان قرار دهند و همچنین فکری به حال مدیریت فضای مجازی کنند چرا که برخی‌ها منافع سیاسی خود را در این فضا می‌بینند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار