دادستان کل کشور:

دستاوردهای انقلاب اسلامی غیرقابل انکار است

حجت‌الاسلام منتظری گفت: هر کس فقط با اندکی تأمل و مطالعه تاریخ ایران در پیش از انقلاب و پس از آن به این نتیجه می‌رسد که دستاوردهای انقلاب اسلامی غیرقابل انکار است.
کد خبر: ۴۴۱۲۷۸
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۶ - 06February 2021

دستاوردهای انقلاب اسلامی غیرقابل انکار استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «محمدجعفر منتظری» دادستان کل کشور در برنامه رادیویی طلوع فجر اظهار داشت: هر کس فقط با اندکی تامل و مطالعه ایران پیش از انقلاب و پس از آن به این نتیجه می‌رسد که دستاورد‌های انقلاب اسلامی غیرقابل انکار است.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران فرآیندی است از یک جریان و دوره‌ای طولانی که ملت ایران پیش از آن شاهد استثمار و استعمار و تحقیر از طرف اجانب بوده‌اند.

دادستان کل کشور اضافه کرد: پیش از انقلاب اسلامی، ملت بافرهنگ ایرانی را به دلیل اقتصادی و سیاسی به استثمار کشیده بودند.

وی تصریح کرد: حرکت ضد رژیم تا حدودی از سال ۴۲ آغاز شد و امام راحل به‌عنوان راهبر و راهنمای این حرکت در کنار مردم حضور داشت.

حجت‌الاسلام منتظری عنوان کرد: تمامی ارزش‌هایی که می‌توان برای یک انسان و جامعه در نظر گرفت در تعالیم و معارف مکتب اسلام و اهل بیت (ع) وجود دارد و امام راحل (ره) در این مسیر بصیرت داده‌اند.

وی در ادامه بیان کرد: انقلاب یک حرکت کوبنده در مقابل رژیمی بود که تمام قدرت‌های دنیا از آن حمایت می‌کردند که با دستان خالی توانستند موفق شوند.

دادستان کل کشور اظهار داشت: آنچه که یک ملت رشید و قوی باید داشته باشد به برکت پیروزی انقلاب اسلامی برای ملت حاصل شد؛ یکی از مهم‌ترین دستاورد‌های انقلاب اسلامی برای ملت ایران استقلال است و همه زنجیر‌های اسارت، وابستگی و استثمار را از کشور خارج می‌کند.

منتظری اشاره کرد: هیچ کشوری نمی‌توانست در زیر فشار و دشمنی‌های برخی قدرت‌ها ۴۲ سال با اقتدار مقاومت کند، جز جمهوری اسلامی که این مقاومت نیز به برکت انقلاب اسلامی میسر شد.

وی تشریح کرد: در چندین سالی که از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی می‌گذرد، تنها موردی که همواره ضرباتی به انقلاب و مردم وارد کرده، بحث نفوذ است.

دادستان کل کشور در ادامه گفت: ملت باید توجه کنند که اساس انقلاب بر پایه هر گونه‌ای از انحراف است و اگر گاهی اوقات شاهد برخی از اتفاقات هستیم، ناشی از کج‌فهمی عده‌ای، نفوذ و یا برخی از فعالیت دشمنان است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها