معاون تربیت و آموزش ناجا:

امنیت محصول مشترک حکومت‌ها و مردم است

سردار جان‌نثاری با اشاره به اینکه امنیت محصول مشترک حکومت‌ها و مردم است، گفت: برقراری امنیت مهمترین مطالبه مردم از مسئولان است.
کد خبر: ۴۴۱۲۸۶
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۷ - 06February 2021

امنیت محصول مشترک حکومت‌ها و مردم استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حبیب‌الله جان‌نثاری» معاون تربیت و آموزش ناجا در گفت‌وگویی تلویزیونی، اظهار داشت: امنیت محصول مشترک حکومت‌ها و مردم است و برقراری امنیت مهمترین مطالبه مردم از مسئولان است. حافظان نظم و امنیت مردم، جان خود را فدا می‌کنند تا مردم عزیز در آرامش زندگی کنند.

معاون تربیت و آموزش ناجا در ادامه برنامه به تشریح نحوه جذب نیرو از طریق دانشگاه علوم انتظامی امین و آموزشگاه‌های علمی تخصصی پرداخت و افزود: برای اینکه پلیس در تراز انقلاب اسلامی اجرای مأموریت کند، ویژگی‌هایی را تعریف و بر اساس آن سرفصل‌های آموزشی را تهیه و تدوین کرده‌ایم که در بدو خدمت و پس از قبولی در کنکور سراسری و طی مراحل گزینش و استخدام، سپری کردن آموزش‌های بدو خدمت از جمله رزم مقدماتی برای افسران در دانشگاه علوم انتظامی امین و برای درجه‌داران در آموزشگاه‌های علمی تخصصی به مرحله اجرا درمی‌آید، که پس از طی دوران آموزش، از نیرو‌ها سه اصل را انتظار داریم؛ «آمادگی و بصیرت»، «آمادگی جسمانی» و «آمادگی عملیاتی».

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: اولویت ما در مراکز آموزش نیرو‌های مسلح، از جمله نیروی انتظامی تربیت نیرو‌های متدین، ولایتمدار، انقلابی، بصیر، فداکار و ایثارگر است.

سردار جان‌نثاری درباره نحوه آموزش در شرایط بیماری منحوس کرونا گفت: در ناجا یک قاعده داریم که آموزش تعطیل‌بردار نیست؛ ضمن اینکه یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های ما مراقبت از امانت‌های مردم در آموزشگاه‌هاست، به همین دلیل تمام ظرفیت‌های آموزش را به خط کردیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار