دبیر ستاد مرکزی راهیان نور:

امکان ساخت «یادمان» در تمام مناطق وجود ندارد

سردار «نادر ادیبی» گفت: امکان ساخت یادمان در تمام مناطق وجود ندارد، اما یادمان‌ها در مناطق و سرزمین‌های راهیان نور طوری باید طراحی شود که در زائران بازدیدکننده از این مناطق تاثیر‌گذار باشد.
کد خبر: ۴۴۱۲۸۸
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۷ - 06February 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، سرتیپ دوم پاسدار «نادر ادیبی» دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور در همایش مدیران منطقه هفت کشور در همدان با اشاره به تدبیر مناسب سردار «بهمن کارگر» در خصوص نشست‌های مشترک چند استان و حضور مدیران بنیاد با به اشتراک گذاشتن تجربیات، ارتباط ‌گیری در جهت توسعه فعالیت‌های حوزه دفاع مقدس و ماموریت‌های بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس اظهار داشت: در این نشست، تجربیات خوب استان  همدان را شنیده و در جهت بهره برداری مناسب ذر استان‌های دیگر بکار گرفته می شود.

سردار ‌ادیبی ادامه داد: محورهای این نشست را استفاده از تجربیات یگدیگر، بهره‌مندی از اقدامات استان ها‌، بهینه‌سازی فرهنگ دفاع مقدس‌، تربیت نیروی انسانی دفاع مقدس، استفاده از ظرفیت‌های استان‌ها، استفاده از مدل‌های مهندسی و عمران‌، بکار‌گیری مناسب حوزه‌های هنری و ادبیات دفاع مقدس عنوان کرد.

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور با اشاره به موضوع راهیان نور گفت: با ایجاد یادمان‌ها، باید تصویر درستی از حوادث دفاع مقدس را هم در استان های مقصد و هم جهت زائران راهیان نور از مناطق جنگی خلق کنیم. 

سردار ادیبی بیان داشت: امکان ساخت یادمان در تمام مناطق وجود ندارد، اما یادمان‌ها در مناطق و سرزمین‌های راهیان نور طوری باید طراحی شود که در زائران بازدید کننده از این مناطق تاثیر‌گذار باشد که در این خصوص اقدامات خوبی صورت پذیرفته است.

وی افزود: نیاید روش شناخت حوادت دفاع مقدس، تنها به  ساخت یادمان‌ها منتهی شود، بلکه باید از روش‌های دیگر مانند مستند‌سازی، ایجاد فضای رسانه‌ای، شناساندن شخصیت‌های تاثیر‌گذار در دوران دفاع مقدس و مناطق جنگی بهره برد.

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: با نگاه ملی به حوزه دفاع مقدس و ایجاد وحدت ملی بر دشمنان پیروز می‌شویم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار