وحدت مردم، رمز پیروزی انقلاب اسلامی و پایداری نظام بوده است

«زارع‌زاده» فرماندار مهریز با بیان اینکه وحدت آحاد ملت، رمز پیروزی انقلاب اسلامی و پایداری نظام تا امروز بوده افزود: دشمنان ما به دنبال این هستند که به بهانه‌های مختلف بین اقشار و گروه‌های مختلف مردم تفرقه بیندازند که در این شرایط همه باید همدلی خود را حفظ کنیم.
کد خبر: ۴۴۱۴۰۹
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۷ - 07February 2021

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، «زارع‌زاده» فرماندار مهریز در نشست تودیع و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهریز به نقش علما در حفظ اتحاد و همدلی مردم تاکید کرد و افزود : به جای تفرقه دنبال وحدت و اتحاد و بجای ناامیدی در بین مردم باید امید جاری ساخت.

زارع‌زاده گفت: یکی از حربه‌های همیشگی دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایجاد اختلاف بین مردم و مسوولان و دمیدن روح ناامیدی در جامعه است بنابراین همه اقشار باید با درک شرایط کشور برای خنثی کردن توطئه‌ها همراهی کنند.

وی با بیان اینکه وحدت آحاد ملت، رمز پیروزی انقلاب اسلامی و پایداری نظام تا امروز بوده افزود: دشمنان ما به دنبال این هستند که به بهانه‌های مختلف بین اقشار و گروه‌های مختلف مردم تفرقه بیندازند که در این شرایط همه باید همدلی خود را حفظ کنیم.

زارع‌زاده با اشاره به اینکه همه اقشار و گروه‌های مختلف کشور، اعضای پیکره بزرگی به نام ایران هستیم یادآور شد: از نظر وحدت، همدلی و همراهی، همه اعضای یک پیکر هستیم که باید همبستگی و انسجام خود را حفظ کنیم و پیشرفت شهرستان در گرو همدلی و همراهی تمام اقشار جامعه است.

در پایان این نشست از زحمات حجت‌الاسلام متوسل تقدیر و حجت‌الاسلام مومن به عنوان رییس تبلیغات اسلامی مهریز معرفی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار