به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد؛

یادواره شهدای انقلاب در دبیرستان دخترانه «افشار»

به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی یادواره 22 شهید انقلاب اسلامی استان، در دبیرستان دخترانه دوره اول شاهد افشار ناحیه دو یزد برگزار شد.
کد خبر: ۴۴۱۴۱۸
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰ - 07February 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی یادواره 22 شهید انقلاب اسلامی استان، در دبیرستان دخترانه دوره اول شاهد افشار ناحیه دو یزد برگزار شد.

«محسن موحدی فرد» مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد در این مراسم به بیان خاطراتی از رشادت ها و دلاور مردی شهیدان در دوران انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: استان یزد 4شهید دانش آموز و 2 شهید فرهنگی را تقدیم انقلاب اسلامی نمود که این شهدا الگوی 920 شهید دانش آموز و 96 شهید فرهنگی در دوران دفاع مقدس شدند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد اظهار داشت: بدون شک سرآمدی آموزش و پرورش استان در سطح کشور در زمینه های علمی و آموزشی،فرهنگی و تربیتی،تحقیقاتی و پژوهشی به برکت خون شهدا است.

محسن موحدی فرد در ادامه افزود: وظیفه ماست که به عنوان سربازی در راه انقلاب و اسلام ادامه دهنده راه شهدای عزیزمان باشیم .

سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین «عباس زارع» مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد، تجلیل از فرزندان سه شهید سرافراز با حضور خانواده‌های معزز شهدای انقلاب اسلامی، اجرای دکلمه و سرود توسط دانش‌آموزان از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار