مدیر هنری اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس کرمانشاه:

هدف از جشنواره «ترنم فتح» بازآفرینی حماسه‌های دفاع مقدس است

«آذر آزادی» گفت: جشنواره ترنم فتح ویژه یگان‎های موزیک نیرو‌های مسلح است که با هدف بازآفرینی حماسه‎های دفاع مقدس، روحیه حماسی جوانان و ارتقای کیفی یگان‎های موزیک نیرو‌های مسلح هر ساله برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۴۱۴۷۰
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹ - 07February 2021

هدف از جشنواره ترنم فتح بازآفرینی حماسه‌های دفاع مقدس است«آذر آزادی» مدیر هنری و امور سینمایی اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در کرمانشاه اظهار داشت: آیین اختتامیه سومین جشنواره ملی ترنم فتح امروز با حضور فرماندهان و مسئولان کشوری و لشکری، خانواده‎های معظم شهدا و یگان‎های موزیک برگزیده نیرو‌های مسلح همزمان با روز نیروی هوایی در محل باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

وی افزود: این جشنواره ویژه یگان‎های موزیک نیرو‌های مسلح است که با هدف بازآفرینی حماسه‎های دفاع مقدس، روحیه حماسی جوانان و ارتقای کیفی یگان‎های موزیک نیرو‌های مسلح هر ساله برگزار می‎شود که امسال سومین دوره از برگزاری این جشنواره است.

آزادی با بیان اینکه در این جشنواره هفت یگان برتر موزیک کشور معرفی شدند تصریح کرد: یگان موزیک تیپ ۲۸۱ زرهی امیر سرلشکر «محمد رضا نیکخواه» از کرمانشاه در بین ۷۳ یگان رتبه پنجم کشور را کسب و موفق به دریافت لوح و جایزه این جشنواره شد.

مدیر هنری و امور سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس کرمانشاه خاطر‌نشان کرد: یگان موزیک استان‎های: تهران، مازندران، آذربایجان غربی، خراسان رضوی، کرمانشاه، اصفهان و بوشهر از یگان‎های موزیک برتر تجلیل شده در این جشنواره بودند که به ترتیب رتبه اول تا هفتم این دوره را کسب نمودند.  

وی متذکر شد: با توجه به استمرار و تشدید شیوع ویروس کرونا آیین اختتامیه سومین جشنواره ملی ترنم فتح به صورت مجازی و با بهره‌گیری از ارتباط تصویری (ویدیو کنفرانس) و به صورت همزمان در ادارات‌کل استان‎ها برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار