مدیرکل دفتر دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر:

برنامه‌ریزی در مرکز دانش‌پژوهان به صورت روزانه و تحولی صورت می‌گیرد

«عادل مهری ورنیاب» گفت: برنامه‌ریزی در مرکز دانش‌پژوهان به صورت روزانه و تحولی صورت می‌گیرد و امروز اقدامات جهادی و انقلابی خوبی در حال وقوع است.
کد خبر: ۴۴۱۵۱۰
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۵ - 07February 2021

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، عادل مهری ورنیاب مدیرکل دفتر دانش پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر در نخستین همایش خانوادگی و نشست تخصصی اعضای دفتر دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر استان البرز با گرامیداشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران و تبریک ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: امام حسین علیه‌السلام در مناجات خود با خداوند از او درخواست می‌کند که امور بندگان، توسط وی انجام شود. عزیزترین بنده‌ها خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران هستند که خداوند توفیق خدمتگزاری به این قشر معظم را به ما داده است. هرروزی که خادمان شهدا در حال خدمت به ایثارگران هستند دارای برکت است و این جای شکر و سپاسگزاری دارد.

وی به اقدامات و برنامه‌های مرکز دانش‌پژوهان اشاره کرد و گفت: برنامه‌ریزی در مرکز دانش‌پژوهان به‌صورت روزانه و تحولی صورت می‌گیرد و امروز اقدامات جهادی و انقلابی خوبی در حال وقوع است. نخبگان و تشکل‌های بنیاد به‌عنوان دو ظرفیت مهم موردحمایت ویژه از سوی مهندس اوحدی ریاست بنیاد هستند و با توجه به شرایط بودجه‌ای که در کشور حاکم است تلاش شده تا با جذب منابع مالی از آثار ارائه‌شده حمایت شود.

مهری ورنیاب اظهار داشت: با توجه به ظرفیت بسیار خوبی که در نخبگان و تشکل‌ها وجود دارد توانستیم ارتباط خوبی با مجلس و دولت بگیریم و امیدواریم بتوانیم برنامه‌های خوبی را ارائه و از نخبگان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر آن‌گونه که باید حمایت کنیم.

مدیرکل دفتر دانش پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر بنیاد شهید و امور ایثارگران در بخش دیگر به اقدامات صورت گرفته در مرکز برای حمایت از نخبگان و دانش‌پژوهان اشاره و تصریح کرد: ایجاد کارگروه‌های تخصصی باهدف ساماندهی و موردتوجه قرار دادن نخبگان در سراسر کشور نخستین اقدامی است که در راستای حمایت از نخبگان و دانش‌پژوهان صورت گرفته است. این کارگروه‌ها تخصصی و مطابق با رشته تحصیلی ایجاد و سعی بر این است تا این کارگروه‌ها عمومی‌تر باشد تا بتوانیم همه را تحت پوشش قرار دهیم.

وی افزود: انتظار ما از نخبگان و دانش‌پژوهان این است که با مراجعه به استان در این کارگروه‌ها عضو و با تمام توان مشارکت داشته باشند، برنامه‌ریزی این طرح انجام‌شده و تلاش بر این است تا قبل از پایان سال بتوانیم تمامی کارگروه‌ها را تشکیل و جلسات را برگزار کنیم.

مهری ورنیاب در ادامه تصریح کرد: دومین اقدام مرکز دانش پژوهان برگزاری کلاس توسط نخبگان در آینده نزدیک است که امیدواریم بتوانیم از این ظرفیت به خوبی استفاده کنیم. این کلاس‌ها به دو صورت مجازی و حضوری قابل اجراست.

وی اظهار داشت: راه اندازی سامانه هوشمند بانک اطلاعاتی نخبگان با هدف بهره‌مندی از آثار علمی این عزیزان نیز سومین اقداماتی است که انجام شده است. ایجاد این سامانه برای نخبگان و دانش پژوهان یک ظرفیت است تا بتوانیم حمایت‌های همه جانبه را از این عزیزان انجام دهیم.

گفتنی است این همایش با حضور سیدمستجاد حسینی مدیرکل امور ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران، سلیمان رستمیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز و دیگر مسئولان و خادمان شهدا در سالن شهید باهنر مجموعه تفریحی کردان واقع در ساوجبلاغ برگزار شد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار