مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران خبر داد؛

درخشش گروه موزیک دانشگاه علوم دریایی (ره) نوشهر در جشنواره ملی «ترنم فتح»

سردار «عبدالله ملکی» گفت: گروه موزیک دانشگاه علوم و فنون دریایی امام خمینی (ره) نوشهر در سومین جشنواره ملی «ترنم فتح» مقام دوم را کسب کرد.
کد خبر: ۴۴۱۵۳۴
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۸ - 07February 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران امروز (یکشنبه) در جمع خبرنگاران از درخشش گروه موزیک دانشگاه علوم و فنون دریایی امام خمینی (ره) نوشهر در سومین جشنواره ملی خبر داد و اظهار داشت: این جشنواره از سوی واحد هنری و امور سینمایی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سه سطح استانی، منطقه‌ای و ملی برگزار شد.

سردار ملکی با بیان اینکه در سومین دوره از این جشنواره در سطح استانی شاهد رقابت چهار گروه موزیک از نیروی زمینی سپاه، نیروی انتظامی، پدافند هوایی بابلسر و نیروی دریایی نوشهر بودیم که گروه موزیک دانشگاه علوم و فنون دریایی امام خمینی (ره) نوشهر با کسب عنوان نخست، به بخش منطقه‌ای جشنواره راه یافت.

درخشش گروه موزیک دانشگاه علوم دریایی (ره) نوشهر در جشنواره ملی «ترنم فتح»

این مسئول با بیان اینکه بخش منطقه‌ای جشنواره با حضور نمایندگان چهار استان گیلان، مازندران، گلستان و خراسان شمالی به میزبانی استان گلستان برگزار شد، گفت: در این مرحله نیز گروه موزیک دانشگاه علوم و فنون دریایی امام خمینی (ره) نوشهر رتبه نخست را از آن خود کرد و به مرحله نهایی راه یافت.

سردار ملکی با بیان اینکه گروه موزیک دانشگاه علوم و فنون دریایی امام خمینی (ره) نوشهر با اثری با عنوان «گام دوم انقلاب» در سطح ملی مقام دوم جشنواره را کسب کرد، گفت: در مراسم اختتامیه جشنواره که پیش از ظهر امروز با حضور سردار بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و مسئولین کشوری در سالن خلیج فارس باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تهران برگزار شد از برگزیدگان تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار