مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس ‌گیلان:

زنان با رزمنده‌پروری اصلی‌ترین کار را در دفاع مقدس داشتند

«حسین مصطفی‌پور» با بیان اینکه زنان با رزمنده‌پروری اصلی‌ترین کار را در دفاع مقدس داشتند گفت: زنان این مرز و بوم شهدا را در دامن خود پرورش داده و با صبر و استقامت باعث شدند که آنها در جبهه حضور تاثیرگذار با ایمان و اخلاص بالا را داشته باشند.
کد خبر: ۴۴۱۵۳۵
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۳ - 07February 2021

زنان با رزمنده پروری اصلی ترین کار را در دفاع مقدس داشتند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، «حسین مصطفی‌پور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ‌گیلان امروز در هشتمین جشنواره استانی اسوه‌های صبر و مقاومت، اظهار داشت: بانوان ما در دوران شکل‌گیری انقلاب و دفاع مقدس نقش ارزنده‌ای داشتند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان با بیان اینکه آرامش و امنیت امروز کشور را مدیون صبر و شکیبایی مادران و همسران شهدا هستیم، تصریح کرد: زنان ما در آن دوران با صبر استقامت جوانان و همسران را پای جبهه های جنگ روانه کردند.

وی به نقش زنان و پشتیبانی آنها در جبهه‌های جنگ اشاره کرد و افزود: زنان با رزمنده‌پروری اصلی‌ترین کار را در دفاع مقدس داشتند.

مصطفی‌پور خاطرنشان کرد: زنان این مرز و بوم شهدا را در دامن خود پرورش داده و با صبر و استقامت باعث شدند که آنها در جبهه حضور تاثیرگذار با ایمان و اخلاص بالا را داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه همسران و مادران شهدا همه امید زندگی خود را به جبهه فرستادند، متذکر شد: امروز وظیفه ما است که با فعالیت‌های گسترده و تاثیرگذار دل این بانوان را شاد کنیم و کاری نکنیم که ناامید شوند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان با اشاره به اینکه همه ما مدیون خون شهدا و صبر مادران و همسران آنان هستیم تاکید کرد: مسئولان و مدیران ما باید در وهله نخست خود را مدیون شهدا و مادران و همسران آنها بدانند و کاری نکنیم ‌که شرمنده شهدا و خانواده‌شان شویم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار