فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرپل‌ ذهاب خبر داد؛

افتتاح زائر سرای راهیان نور در سرپل ذهاب

سرهنگ پاسدار «نوروز اکبری» از افتتاح زائرسرای راهیان نور از محل اعتبارات سفر فرمانده کل سپاه پاسداران به سرپل‌ذهاب و همچنین اعتبارات تملک دارایی مدیریت استانداری پس از زلزله خبر داد.
کد خبر: ۴۴۱۵۳۶
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۲ - 07February 2021

افتتاح زائر سرای راهیان نور در سرپل ذهاب   //عکس نمایه سایز شود///به گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرهنگ پاسدار «نوروز اکبری» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرپل‌ ذهاب امروز ‌در افتتاح زائر سرای راهیان نور این شهرستان اظهار داشت: زائرسرای راهیان نور از محل اعتبارات سفر فرمانده کل سپاه پاسداران به سرپل‌ذهاب و همچنین اعتبارات تملک دارایی مدیریت استانداری پس از زلزله احداث شده است.

این مسئول گفت: زائرسرای راهیان نور به مناسبت دهه فجر با یک میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان اعتبار روز یکشنبه با حضور جمعی از مسوولان این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: مجری این پروژه با زیربنای حدود ۹۰۰ متر مربع معاونت مهندسی و پدافند غیرعامل سپاه است که ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرپل ذهاب نیز بهره بردار آن بوده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرپل‌ذهاب، هدف از اجرای این پروژه را فراهم کردن امکانات و تجهیزات برای کاروان‌های راهیان نور و آشنایی نسل جوانان با انقلاب و دوران دفاع مقدس و رشادت‌های شهدا عنوان کرد.

‌اکبری بیان داشت: این جوانان هستند که آرمان‌های انقلاب را زنده نگه دارند و پایبند باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار