برگزاری یادواره ۱۶ شهید روستای بزد+ تصاویر

همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، یادواره ۱۶ شهید روستای بزد با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.
کد خبر: ۴۴۱۵۳۷
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۶ - 07February 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تربت‌جام، به مناسبت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی یادواره ۱۶ شهید روستای بزد با حضور مسئولین محلی، قشرهای مختلف در مسجد روستا برگزار شد.

حجت‌الاسلام ابوالفضل مظاهری در این مراسم با تجلیل از مقام مشامخ امام و شهیدان انقلاب اسلامی اظهار داشت: شهدای عزیز در مسیر سیدالشهداء (ع) قدم گذاشتند و در این مسیر ضمن مجاهدت و ایثارگری، خون خود را تقدیم اسلام کردند.

امام جمعه نصرآباد افزود: شهادت برای درس آموختگان مکتب امام حسین (ع) شیرین است و آن را عاملی برای اتصال به حیات جاویدان سیدالشهداء (ع) می‌دانند. شهدا در تاریخ جاودانه خواهند بود همچنان که سیدالشهداء (ع) در تاریخ جاودانه شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش به مدیر تراز اتقلاب اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: شاخص مدیریت در نظام مقدس جمهوری اسلامی، شهید حاج قاسم سلیمانی است و هر مدیر در نظام از این شهید والامقام الگو بگیرد انقلابی است و می‌تواند به مردم خدمت کند. جریان لیبرال دل در گرو غرب دارند. قبله‌گاه آنها نیویورک، فرانسه و لندن است و این جریان نمی‌تواند مقدمه‌ساز ظهور حضرت مهدی (عج) باشد.

مظاهری در پایان گفت: شعار اصلی انقلاب اسلامی، «استقلال،آزادی، جمهوری اسلامی» ‌است که پای این شعار خون‌های زیادی تقدیم شده است؛ بر همین اساس باید برای پاسداری از اهداف و آرمان‌های انقلاب از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار