فرمانده هشت سال دفاع مقدس:

برای دفاع از آرمان شهدا باید بصیرت و آگاهی خود را بالا ببریم

سردار «علیجان میرشکار» گفت: اگر بخواهیم در جنگ شناختی از آرمان شهدا دفاع کنیم باید بصیرت و آگاهی خود را بالا ببریم.
کد خبر: ۴۴۱۵۷۹
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۴ - 07February 2021

برای دفاع از آرمان شهدا باید بصیرت و آگاهی خود را بالا ببریمبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سردار «علیجان میرشکار» فرمانده هشت سال دفاع مقدس در مراسم بزرگداشت سالروز عملیات والفجر ۸ در جمع پاسداران و سربازان سپاه آمل ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، به پروژه تحریف انقلاب توسط دشمنان اشاره کرد و اظهار داشت: امام راحل فرمودند: انقلاب کردن آسان‌تر از حفظ و حراست انقلاب است؛ چراکه مسیری را رقم زدند که دشمن به چالش کشیده شد.

سردار میرشکار ادامه به دوران هشت سال جنگ تحمیلی اشاره و خاطرنشان کرد: یک روز فروش سیم خاردار به ایران  ممنوع بود، اما  امروز چالش این است که آمریکا از منطقه باید برود و ایران قدرت برتر موشکی منطقه است.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه امروزه توسط انقلاب به جایگاهی رسیدیم که استکبار را به چالش می‌کشیم، افزود: جنگ امروز ما با استکبار جنگ شناختی است.

سردار میرشکار با تاکید بر اینکه دشمن در جنگ سخت و نیمه سخت در مقابل ایران شکست خورد، اضافه کرد: امروز علاوه بر اینکه در مقابل جنگ شناختی هستیم که تاثیرگذار‌تر از جنگ فرهنگی است، دشمن در تلاش برای از بین بردن اعتماد مردم به نظام و القای ناامیدی است.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با تاکید بر اینکه اگر بخواهیم در جنگ شناختی از آرمان شهدا دفاع کنیم باید بصیرت و آگاهی خود را بالا ببریم، گفت: باید بدانیم چه کسی در مقابل ما ایستاده و نقشه دشمن چیست.

سردار میرشکار در ادامه تصریح کرد: باید مردم را متوجه دستاورد‌های انقلاب کنیم که یکی از آن دستاورد‌ها در زمینه پزشکی است که در دوران قبل از انقلاب پزشک ایرانی به تعداد انگشتان دست هم نبود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار