نماینده ولی فقیه در بوشهر تأکید کرد؛

ضرورت توانمندی در عرصه سخت افزاری دانش هوایی

آیت الله «غلامعلی صفایی بوشهری» در عرصه سخت افزاری دانش هوایی را ضروری دانست و گفت: در عرصه ساخت و تأمین قطعات مورد نیاز و همچنین تولید جنگ افزارها باید به خودکفایی برسیم.
کد خبر: ۴۴۱۵۹۳
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۵ - 07February 2021
ضرورت توانمندی در عرصه سخت افزاری دانش هواییبه گزارش خبرنگار دفاع ‌پرس از بوشهر، آیت الله «غلامعلی صفایی بوشهری» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در سالروز بیعت تاریخی همافران با امام خمینی (ره) امروز در دیدار با فرماندهان پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر، ضمن تبریک دهه گرامیداشت دهه فجر انقلاب شکوهمند اسلامی ایران اظهار داشت: یکی از مهمترین مؤلفه های قدرت یک نظام، اقتدار دفاعی است.
 
وی با بیان اینکه نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران در ساختار هندسه اقتدار نظام، دارای جایگاه بسیار ویژه ای است گفت: در ساختار اقتدار دفاعی، امنیت هوایی در عرصه های آفندی و پدافندی بسیار مهم است.
 
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف سخت افزاری و نرم افزاری دارای توانمندی های بسیار اقتدار آفرین برای نظام بوده و هست افزود: در این 42 سال، نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران یکی از موفق ترین ارکان پیشرفت و عرصه دفاع از نظام بوده است.
 
امام جمعه بوشهر تصریح کرد: در تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با تمام فراز و نشیب های آن، همواره نیروی هوایی یک نیروی موفق، پیروز و توانمند بوده و تاثیر بسزایی در عرصه آفرینش قدرت داشته است. 
 
صفایی بوشهری با بیان اینکه نیروی هوایی یک نیروی دانش بنیان است خاطرنشان کرد: باید در عرصه نرم افزار و تولید دانش هوایی به پیشرفت های فوق العاده که نه تنها به خودکفایی بلکه به مرجعیت درعرصه تولید دانش هوایی دست پیدا کنیم.
 
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر توانمندی در عرصه سخت افزاری دانش هوایی را نیز ضروری دانست و افزود: در عرصه ساخت و تأمین قطعات مورد نیاز و همچنین تولید جنگ افزارها باید به خودکفایی و مرجعیت برسیم.
 
امام جمعه بوشهر با تأکید بر اینکه اکنون در عرصه قدرت و مدیریت عملیات های هوایی، نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران در جهان زبانزد است تصریح کرد: در ساختار نیروی های مسلح گذشته از دانش لازم است ایمان، تقوا، اخلاق، اتکا به خدا و توانمندی های فرهنگی و اعتقادی بسیار مورد توجه قرار گیرد چون یک ارتش اگر خدا داشت پیروز است اما اگر با خدا نبود هر چند تجهیزات بسیاری داشته باشد موفق نخواهد بود.
 
آیت الله صفایی بوشهری گفت: در عرصه ولایتمداری نیروی های مسلح جمهوری اسلامی ایران، ولایتمدار و تابع فرماندهی کل قوا هستند و این از افتخارات نیروی های مسلح جمهوری اسلامی ایران است که لشکر خدا هستند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها