رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر تأکید کرد؛

خدمت به مردم و رسیدگی به مستضعفان از اهداف مهم انقلاب اسلامی

«عبدالکریم جمیری» گفت: خدمت به مردم و حل مشکلات محرومان و رسیدگی به مستضعفان از اهداف مهم انقلاب اسلامی دانست و گفت: گره‌گشایی از مشکلات مردم از رسالت‌های مهم مسئولان است و در این راستا از هیچ کوششی نباید فروگذاری شود.
کد خبر: ۴۴۱۶۰۴
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۲ - 07February 2021

خدمت به مردم و رسیدگی به مستضعفان از اهداف مهم انقلاب اسلامیبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «عبدالکریم جمیری» امروز در نشست بررسی مشکلات بندر دیلم با تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر و چهل‌ودومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، تجارت دریایی را یکی از توانمندی‌های استان ساحلی بوشهر دانست و اظهار داشت: این استان دارای طولانی‌ترین مرز دریایی با خلیج‌فارس دارد که این مهم فرصت مهمی در عرصه تولید، اشتغال، سرمایه‌گذاری و توسعه فراهم کرده است.

وی بندر دیلم را یکی بنادر مهم و فعال استان بوشهر دانست و گفت: اشتغال بیشتر این ساحل‌نشینان مرتبط با دریا و دریانوردی است که توسعه زیرساخت‌ها در این عرصه یکی از مطالبات مهم مردم ساحل‌نشین است.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر خدمت به مردم و حل مشکلات محرومان و رسیدگی به مستضعفان از اهداف مهم انقلاب اسلامی دانست و تاکید کرد: گره‌گشایی از مشکلات مردم از رسالت‌های مهم مسئولان است و در این راستا از هیچ کوششی نباید فروگذاری شود.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس یکی از مؤثرترین راهکارها برای حل مسائل را  قرار گرفتن مدیران مرتبط با آن مسئله در کنار یکدیگر دانست و بیان کرد: برای همین منظور  نشستی با حضور معاون سیاسی استاندار و مدیران حوزه بندر، گمرک، دریابانی و نیروی انتظامی  برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه بندر دیلم در عرصه تجارت دریایی نقش مهمی دارد گفت: بندر دیلم در حوزه فعالیت‌های گمرکی دارای محدودیت‌هایی است و شرایط مناسبی ندارد و باید برای جانمایی جدید و رفع موانع در حوزه سرمایه‌گذاری، احداث بندر و استقرار نیروی دریابانی چاره‌اندیشی شود.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خودروهای حامل قاچاق تحت عنوان شوتی مشکلات فراوانی برای مردم منطقه ایجاد کرده‌اند اذعان کرد: در این راستا برخی خودروها حامل کالای قاچاق که می‌خواهند گلوگاه دیلم را دور بزنند، وارد روستاها می‌شوند و آسیب و خسارت جدی برای مردم روستا و زمین‌های کشاورزی ایجاد می‌کنند.

جمیری با تاکید بر جابه‌جایی گلوگاه کنترل خودروها در دیلم تاکید کرد: باید با جابه‌جایی گلوگاه شهید موسوی دیلم  ضمن کنترل بهتر برای کشف و برخورد با کالای قاچاق، از وارد شدن آسیب به مردم منطقه جلوگیری کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار