مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان همدان:

اگر می‌خواهید کار بزرگ انجام دهید، باید «اندیشه بزرگ» داشته باشید

سردار «مهدی ظفری» گفت: اگر می‌خواهید کار بزرگ انجام دهید باید اندیشه بزرگ همچون اندیشه شهید «سلیمانی» داشته باشید.
کد خبر: ۴۴۱۷۱۸
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰ - 08February 2021

به گزارش دفاع پرس از همدان، سردار «مهدی ظفری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان امروز، دوشنبه، در مراسم گرامی‌داشت دهه فجر و همچنین بزرگداشت یاد و خاطره شهدای عملیات غرورآفرین «والفجر 8» در جمع مسئولین و مردم شهرستان «بیجار»، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: ورود امام خمینی در 12 بهمن 57 به کشور و پیروزی انقلاب اسلامی ایران زمینه‌ای برای آغاز تحولات در منطقه و جهان بود که این تحولات امروز هم ادامه دارد و در نقاط مختلف جهان شاهد آن هستیم.

اگر می‌خواهید کار بزرگ انجام دهید، باید «اندیشه بزرگ» داشته باشید

سردار ظفری با اشاره به صفات بارز سردار شهید «سلیمانی» گفت: شهید «سلیمانی» اندیشه بزرگ و دغدغه جهانی داشت  و به خوبی مفهوم حکومت جهانی را درک می کرد، نگاه شهید «سلیمانی» همانند نگاه امام خمینی (ره) جهانی بود. 

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان خطاب به مسئولین بیجار گفت: اگر می‌خواهید کار بزرگ انجام دهید باید اندیشه بزرگ همچون اندیشه شهید «سلیمانی» داشته باشید، قرار است ما کارهای بزرگ انجام دهیم و امروز حاکمیت ما دینی است و در نظام دینی همه مسئول هستند.

اگر می‌خواهید کار بزرگ انجام دهید، باید «اندیشه بزرگ» داشته باشید

وی اضافه کرد: انقلاب شکوهمند اسلامی باعث شد که تهدید‌های دشمن به فرصت تبدیل شود و این موضوع خود یکی از ویژگی‌های انقلاب مردم در بهمن 1357 بود، امروز وظیفه همه ما است تا گفتمان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را به قشر جوان منتقل کنیم و باید به خوبی با بنیان و اساس انقلاب اسلامی آشنا باشیم که بتوانیم آن را نسل به نسل انتقال دهیم.

سردار ظفری تصریح کرد: ملت و امت بزرگ ایران اسلامی در طول دوره‌های مختلف انقلاب همواره و در هر لحظه در صحنه حضور پیدا کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها