برگزاری کمیسیون پزشکی بنیاد در استان‌های مازندران، فارس، خراسان رضوی و زنجان

مدیرکل کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری کمیسیون پزشکی تعیین درصد جانبازان و بررسی پرونده‌های مربوط به ماده ۲۲ و ۲۶ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران در استان‌های مازندران، فارس، خراسان رضوی و زنجان خبر داد.
کد خبر: ۴۴۱۷۳۸
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۸ - 08February 2021

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، حمیدرضا حبیب‌اللهی با اشاره به برگزاری کمیسیون پزشکی تعیین درصد جانبازان در استان مازندران اظهار داشت: این کمیسیون در روز‌های ۱۶ و ۱۷ بهمن با حضور هشت نفر از متخصصان، دبیر و دو کارشناس کمیسیون پزشکی تشکیل شد که طی آن ۲۴۵ نفر از متقاضیان براساس نوع مجروحیت و بیماری‌های غیرجنگی مورد معاینه قرار گرفتند.

وی افزود: کمیسیون پزشکی تعیین درصد جانبازان استان فارس نیز در تاریخ ۱۷ بهمن با حضور هفت متخصص، دبیر و دو کارشناس تشکیل شد و ۱۸۱ نفر از متقاضیان توسط متخصصان مربوطه مورد معاینه قرار گرفتند.

مدیرکل کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران درخصوص برگزاری کمیسیون پزشکی در استان خراسان رضوی نیز توضیح داد: کمیسیون پزشکی تعیین درصد جانبازان استان خراسان رضوی در روز‌های ۱۶ و ۱۷ بهمن و کمیسیون مربوط به بررسی پرونده‌های مربوط به ماده ۲۲ و ۲۶ قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران در تاریخ ۱۸ بهمن در این استان برگزار شد.

حبیب اللهی ادامه داد: در جلسات این کمیسیون که با حضور هفت نفر از متخصصان، دبیر و دو کارشناس کمیسیون پزشکی برگزار شد ۲۷۵ نفر از متقاضیان تعیین درصد توسط متخصصان مربوطه مورد معاینه قرار گرفتند. همچنین ۲۲۳ پرونده مربوط به حق پرستاری خانواده‌های معظم شهدا توسط کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت.

وی در خصوص برگزاری کمیسیون پزشکی در استان زنجان نیز گفت: کمیسیون پزشکی تعیین درصد جانبازان استان زنجان در تاریخ ۱۶ بهمن و کمیسیون مربوط به بررسی پرونده‌های مربوط به ماده ۲۲ و ۲۶ قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران در تاریخ ۱۷ بهمن با حضور هفت نفر از متخصصان، دبیر و دو کارشناس کمیسیون پزشکی در این استان برگزار شد.

مدیرکل کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: در جلسات این کمیسیون ۱۲۰ نفر از متقاضیان تعیین درصد توسط متخصصان مربوطه مورد معاینه قرار گرفتند و ۲۰۰ پرونده مربوط به حق پرستاری خانواده‌های معظم شهدا توسط کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار