رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی:

بسیج اصناف به دنبال ایجاد شبکه‌سازی صحیح در نظام توزیع است

حسن‌پور گفت: امروز دشمنان به دنبال ضربه زدن به معیشت مردم هستند و از هر کمبودی سوءاستفاده می‌کنند و لذا بسیج اصناف به دنبال ایجاد شبکه‌سازی صحیح در نظام توزیع است که با این اقدام قطعاً توطئه‌های دشمنان و کمبودها را برطرف خواهیم کرد.
کد خبر: ۴۴۱۷۴۰
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۷ - 08February 2021

بسیج اصناف به دنبال ایجاد شبکه‌سازی صحیح در نظام توزیع است

به گزارش دفاع‌پرس از استان مرکزی، «غلامرضا حسن‌پور» رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی در دیدار با رئیس اتاق اصناف، واحدهای صنفی و بازاریان اراک گفت: امروز یک رسالت و وظیفه بزرگ بر گردن همه بازاریان و اصناف وجود دارد و آن‌هم تحقق جهش تولید است که باید در ابعاد مختلف پیگیری شود و رویکرد بسیج اصناف در این راستا حمایت از تولید و رفع موانع تولید است.

حسن‌پور اظهار کرد: امروز خوشبختانه مراکز تولیدی و واحدهای صنفی بسیاری در کشور وجود دارد که توانایی رقابت با اجناس خارجی و بازارهای خارج را دارند ولی در حوزه صادرات محصول دچار مشکل و موانعی هستند که باید با مشارکت و هم افزایی همه جانبه رفع شوند.

تشکیل کارگروه ویژه پیگیری صادرات تولید داخل به کشورهای همسایه در بسیج اصناف/تولید روزانه بیش از ۲۰ میلیون ماسک

وی ادامه داد: کارگروه ویژه پیگیری صادرات خصوصاً ارائه محصولات تولید داخل به کشورهای همسایه در بسیج اصناف تشکیل‌شده و خوشبختانه اقدامات اثربخشی هم در این راستا در حال انجام است.

رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی بیان کرد: در ایام کرونا یکی از نیازهای مهم کشور تولید ماسک بهداشتی و استاندارد بود که بسیج اصناف با ورود به هنگام خود توانست تهدیدات را برطرف کند و امروز بیش از ۵۰۰ کارگاه تولید ماسک راه‌اندازی شده که بیش از ۲۰ هزار نفر در آن اشتغال دارند و روزانه بیش از ۲۰ میلیون ماسک در کارگاه‌ها تولید می‌شوند.

حسن‌پور اظهار کرد: رویکرد بسیج اصناف در تهدیداتی که با آن مواجه هستیم به‌کارگیری بسیج مردمی و عملیاتی کردن روحیه جهادی و انقلابی است که خوشبختانه توانسته این رویکرد بسیاری از تهدیدات را به فرصت خدمت‌رسانی به مردم تبدیل کنیم.

نقش اثرگذار اصناف و بازاریان در رفع تهدیدات دشمن در دوران کرونا

وی یادآور شد: آن چیزی که امروز بیشتر باید به آن توجه داشت نقش اثرگذار اصناف و بازاریان در رفع تهدیدات دشمن است که در طی بیماری کرونا به‌وضوح شاهد همیاری، هم‌افزایی و مشارکت واحدهای صنفی بودیم و درواقع اصناف در همکاری با ستاد مقابله با کرونا گل کاشتند و پیشتاز بودند.

رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی افزود: همکاری بی‌نظیر اصناف با ستاد مقابله با کرونا نشان از ولایتمداری و ارادت قلبی آنها به‌نظام اسلامی و پایبندی آنها به آرمان‌های نظام اسلامی است که خوشبختانه این همراهی در طول ۴۲ سال گذشته به‌وضوح دیده‌شده است.

حسن‌پور اضافه کرد: در ایام کرونا اصناف در بسیاری از کشورها همکاری خوبی با دستورالعمل‌ها و تعطیلی در شرایط بحران نداشتند اما واحدهای صنفی در کشور با رعایت دستورالعمل‌ها و تعطیلی در شرایط بحران به یک الگو تبدیل شدند و این قابل‌تقدیر است.

راه برون‌رفت از مشکلات حمایت از تولید داخل است

وی ادامه داد: امروز راه برون‌رفت از مشکلات حمایت از تولید داخل است که اولاً مسئولین باید موانع تولید داخل و جهش تولید را به‌خوبی برطرف سازند و دوما حمایت از کالای ایرانی برای مردم به یک فرهنگ تبدیل شود.

رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی گفت: امروز شبکه مویرگی اصناف و بازاریان در کشور نهایت همیاری و هم‌افزایی با نظام اسلامی را دارد و این به برکت وجود انقلاب اسلامی و هدایت‌های مقام معظم رهبری است.

حسن‌پور اظهار کرد: اصناف باروحیه جهادی و انقلابی همواره کمبودها و مشکلات را در کشور برطرف کرده‌اند و درواقع امروز بعد از گذشت چهل‌ودو سال از انقلاب اسلامی اصناف به‌خوبی به فرامین امامین انقلاب گوش فرا دادند و آن را عملیاتی کردند.

بسیج اصناف به دنبال ایجاد شبکه‌سازی صحیح در نظام توزیع است

وی با اشاره به اینکه اصناف بازوان ستبر انقلاب اسلامی هستند و این مسئله امروز به‌وضوح قابل‌مشاهده است خاطرنشان کرد: امروز دشمنان به دنبال ضربه زدن به معیشت مردم هستند و از هر کمبودی سوءاستفاده می‌کنند و لذا بسیج اصناف به دنبال ایجاد شبکه‌سازی صحیح در نظام توزیع است که با این اقدام قطعاً توطئه‌های دشمنان و کمبودها را برطرف خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها