فرمانده نیروی هوایی ارتش عنوان کرد؛

پیشرفت چشمگیر نهاجا در حوزه پهپاد و مهمات هوشمند

امیر نصیرزاده گفت: با تمرکز در دو حوزه فناوری پهپاد و همچنین مهمات هوشمند، پیشرفت‌های قابل توجهی کسب کرده‌ایم که قطعاً از عوامل برترساز ما در تولید قدرت خواهد بود.
کد خبر: ۴۴۱۷۸۰
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۵ - 08February 2021

حرکت نیروی هوایی به سایر نهاد‌ها جرأت داد که پیروزی انقلاب را تسریع ببخشند/ در حوزه فناوری پهپاد و مهمات هوشمند پیشرفت قابل توجهی داشته‌ایمبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، به مناسبت گرامی‌داشت ۱۹ بهمن، (روز نیروی هوایی) امیر سرتیپ خلبان «عزیز نصیرزاده» فرمانده نیروی هوایی ارتش با حضور در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش در جمع فرماندهان، اساتید و دانشجویان این دانشگاه سخنرانی کرد.

امیر نصیرزاده در این مراسم اظهار داشت: روز گذشته افتخار بزرگی شامل حال ارتش و علی‌الخصوص نیروی هوایی شد که دیدار حضوری و جمعی با فرمانده معظم کل قوا بود.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به حرکت کارکنان این نیرو در ۱۹ بهمن ۵۷ گفت: حرکت نیروی هوایی به سایر نهاد‌ها و قسمت‌ها جرأت داد که آن‌ها نیز به انقلاب پیوسته و در این مسیر، پیروزی انقلاب را تسریع ببخشند.

وی تصریح کرد: اگر این حرکت نیروی هوایی و مجاهدت و ایثار کارکنان غیور آن نبود، پیروزی انقلاب با تأخیر و شاید خسارات بیشتر به وقوع می‌انجامید و از طرفی هم دشمنان به دنبال آن بودند تا با کمک نیرو‌های بیگانه دست به کودتا بزنند؛ اما با پیوستن ارتش به انقلاب، در محاسبه خود دچار اشتباه شدند و از جایی که فکر نمی‌کردند، ضربه خوردند.

امیر نصیرزاده به مؤلفه‌هایی از جمله کار و تلاش، مرعوب دشمن نشدن، اعتماد و تکیه قلبی به خدا و مردمی و متدین بودن که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب و فرماندهی کل قواست اشاره کرد و گفت: اگر این عوامل برترساز را که فرمانده معظم کل قوا بر آن تاکید دارند، عمل کنیم موجب تولید قدرت خواهد شد و این تولید قدرت به‌ویژه در بُعد نظامی آن، سبب ایجاد و تولید امنیت می‌شود که بسیار ارزشمند است.

وی همچنین افزود: بهترین لحظه برای خلبانان نیروی هوایی آن زمانی است که با هواپیما بر بالای آسمان پرواز می‌کنند و می‌بینند که مردم کشور در آسایش و در امنیت هستند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: تلاش ما در راستای خودکفایی در نیروی هوایی و تکیه به توانمندی بومی و داخلی است و اکنون با تمرکز در دو حوزه فناوری پهپاد و همچنین مهمات هوشمند، خوشبختانه پیشرفت‌های قابل توجهی کسب کرده‌ایم که قطعا از عوامل برترساز ما در تولید قدرت خواهد بود.

درپایان ضمن تجلیل از فرزند شهید سرلشکر خلبان علیرضا بی‌طرف، از امیرسرتیپ دوم بازنشسته خلبان محمد اسماعیل پیروان، پیشکسوت نیروی هوایی تقدیر شد.

در ابتدای این مراسم نیز امیر سرتیپ «حسین ولی‌وند زمانی» فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش ضمن خیر مقدم و تبریک روز نیروی هوایی الهی ارتش گفت: نقش نیروی هوایی در پیروزی انقلاب اسلامی بی‌بدیل است و پیوستن ارتش به انقلاب کار شگرف و بزرگی بود که مقدمه پیروزی انقلاب اسلامی شد.

امیر ولی‌وند همچنین به حمایت‌های امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب و فرماندهی کل قوا از ارتش از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون اشاره و عنوان کرد: ارتش به واسطه ایمان به خدا و اعتقاد راسخ خود در مسیر انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، موفق و سربلند بوده است و این وعده خداوند متعال است؛ چرا که که خداوند متعال، سرپرست و پشتیبان اهل ایمان است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار