جانشین فرمانده ناجا:

سردار سلیمانی علم‌دار اخراج آمریکا از منطقه است

سردار رضایی با اشاره به اینکه امروز استکبار از منطقه اخراج شده است، گفت: علمدار این موضوع در راستای اطاعت از ولایت فقیه شخص حاج قاسم است‌.
کد خبر: ۴۴۱۷۹۴
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۶ - 08February 2021

سردار سلیمانی علم دار اخراج آمریکا از منطقه استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ قاسم رضایی جانشین فرمانده ناجا عصر دوشنبه در جوار مزار مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: مقام معظم رهبری فرمودند «حاج قاسم زاده مکتب اسلام، امام خمینی و ولایت فقیه است و خود یک مکتبی را برای مستضعفین عالم ایجاد کرد و آن مکتب استکبارستیزی و حقوق انسان‌ها است».

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی این افتخار را داشت که در نشست‌های سالانه از نفس گرم این بزرگ مرد استفاده می‌کرد و خلأ وجود ایشان را در محافل خود احساس می‌کنیم، بیان داشت: راه این بزرگ مرد الهی که همان انس با مظلومان، خانواده شهدا و همرزمان، گرامیداشت ارزش‌ها و حفاظت از دستاورد‌های انقلاب اسلامی است، ادامه دارد.

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه نماد مکتب حاج قاسم شجاعت، ازخود گذشتگی و خدامحوری است، عنوان کرد: آنچه که نیروی انتظامی برگرفته از رفتار این رزمنده شجاع اسلام دارد، شجاعت و اطاعت محض از، ولی فقیه است.

وی تصریح کرد: حاج قاسم تاکید داشت که این هنر نیست که پشت رهبریم بلکه هنر و تکلیف این است که مثل پروانه دور ولایت فقیه بچرخیم که ایشان به این امر مقید بودند و فدایی رهبر و ولایت فقیه شد لذا این مکتب همین است و نیروی انتظامی این افتخار را دارد که این مسیر را طی کند.

سردار رضایی با اشاره به اینکه بسیاری از رده‌های ستادی و مرزی نام این سردار بزرگ را بر خود نهاده اند و روزی نیست که در رده‌های انتظامی از ایشان یادی نشود و این مسیر ادامه دارد، ابراز داشت: امروز مردم نظم و امنیت را در مکتب حاج قاسم جستجو می‌کنند.

وی با بیان این مطلب که دعا می‌کنیم که هرچه زودتر ویروس کرونا ریشه کن شود تا زمینه سفر مشتاقان حاج قاسم نه در ایران بلکه از کشور‌های مختلف فراهم شود، اظهار داشت: ما هم توفیق پیدا کردیم در شهر کرمان و مردم کریم کرمان که چنین انسان‌های بزرگی را پرورش داده است، حضور پیدا کنیم.

جانشین فرمانده ناجا با بیان این مطلب که ما حاج قاسم را به عنوان یک مرزبان می‌شناسیم، بیان داشت: اقداماتی که حاج قاسم در جغرافیای سیاسی و خارج از جغرافیای سیاسی انجام داده، ماندگار است.

وی گفت: امروز بخشی از اخراج استکبار مدیون مدیریت میدانی حاج قاسم است و افتخار ما این است که بگوییم که استکبار از منطقه اخراج شده است و علمدار این موضوع در راستای اطاعت از ولایت فقیه شخص حاج قاسم است.

وی با اشاره به اینکه استان کرمان از نظر طبیعی و اقداماتی که همه دستگاه‌ها به خصوص انتظامی انجام داده است، قابل توجه است و در زمینه‌های کشفیات مواد مخدر، سلاح‌های غیرمجاز و تردد اتباع غیر مجاز کار‌های خوبی انجام داده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها