مدیر ادبیات اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

بهترین شیوه تبلیغ حماسه‎های ماندگار انقلاب، زبان فاخر هنر و ادبیات است

«ستاره عرفانی‌راد» از انتشار پوستر شب شعر و موسیقی فجر در اهواز خبر داد و گفت: بهترین شیوه و رویکرد تبلیغ حماسه های ماندگار انقلاب زبان فاخر هنر و ادبیات است.
کد خبر: ۴۴۱۸۱۴
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۰ - 08February 2021

بهترین شیوه و رویکرد تبلیغ حماسه های ماندگار انقلاب زبان فاخر هنر و ادبیات است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، «ستاره عرفانی‌راد» مدیر ادبیات و انتشارات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز در جلسه تولید محتوای ایام الله فجر خوزستان از انتشار پوستر شب شعر و موسیقی فجر در اهواز خبر داد و اظهار داشت: بهترین شیوه و رویکرد تبلیغ حماسه های ماندگار انقلاب زبان فاخر هنر و ادبیات است.

وی با اشاره به استعداد ادبی جوانان خوزستان در حوزه های انقلابی و ارزشی، افزود: با همکاری حوزه هنری خوزستان، بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان، دانشگاه علمی کاربردی شهرداری اهواز و کانون شعرای آیینی استان خوزستان اقدام به برنامه ریزی برای انجام برنامه ای با عنوان شب شعر و موسیقی نمودیم تا در این ایام الله مبارک، ظرفیت ها و استعدادهای جوان و انقلابی استان بتوانند در چنین محافلی توانایی هنری شان را ارائه دهند.

عرفانی گفت: مهمترین شاخصه برنامه های ما در حوزه شعر و ادبیات این است که خروجی همه برنامه های مان منجر به تولید آثاری فاخر از جمله کتاب خواهد شد.

مدیر ادبیات و انتشارات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان متذکر شد: این محفل ادبی و موسیقیایی در عصر روز 21 بهمن در محل دانشگاه علمی کاربردی شهرداری اهواز برگزار می شود و ما با افتخار میزبان جمع کثیری از شاعران و هنرمندان انقلابی و ارزشی پایتخت دفاع مقدس خواهیم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار