راهپیمایی خودرویی یوم‌الله ۲۲ بهمن از جوار مزار شهدای گمنام قم آغاز می‌شود

راهپیمایی یوم الله ٢٢بهمن بصورت خودرویی و موتوری توسط ستاد مردمی هماهنگی مساجد منطقه چهار و از جوار مزار شهدای گمنام کوه خضر نبی (ع) برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۴۱۸۲۸
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۶ - 08February 2021

راهپیمایی خودرویی یوم الله ۲۲ بهمن از جوار مزار شهدای گمنام قمبه گزارش دفاع‌پرس از قم، به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن، ستاد‌های مردمی در قم شکل گرفته است که با محوریت راهپیمایی خودروریی و موتوری برنامه‌هایی را برای برگزاری هرچه با شکوه‌تر این روز بزرگ تدارک دیده اند.

از جمله این برنامه‌ها می‌توان به برگزاری راهپیمایی یوم الله ٢٢بهمن بصورت خودرویی و موتوری توسط ستاد مردمی هماهنگی مساجد منطقه ٤ شهر مقدس قم اشاره کرد.

در این برنامه ساعت، ۸:۳۰ روز چهارشنبه تجمعی در دامنه کوه خضر نبی و جوار مزار شهدای گمنام برگزار می‌شود، سپس خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های مزین شده به پرچم مقدس کشورمان برنامه حرکت را در مسیر کوه خضر به سمت بوستان جوان، بلوار شهید کریمی، بلوار شهید صدوقی، میدان جانبازان، میدان روح الله، بلوار پیامبر اعظم (ص) و مسجد مقدس جمکران آغاز خواهند کرد.

در این آیین حماسی و پرشور، برنامه هایی چون پخش سرود‌های انقلابی و اهدای جوایز به بهترین تزئینات انقلابی خودرویی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها