رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی خبر داد؛

برگزاری راهپیمایی خودرویی یوم‌الله ۲۲ بهمن در مشهد

حجت‌الاسلام سیدمحمد سلطانی گفت: راهپیمایی گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به صورت ‌موتوری و خودرویی‌ چهارشنبه ۲۲ بهمن در مشهد برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۴۴۱۸۳۳
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۲ - 08February 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، حجت‌الاسلام سیدمحمد سلطانی در تشریح مراسم ۲۲ بهمن در مشهد اظهار داشت: با توجه به محدودیت‌های کرونایی، مراسم یوم‌الله ۲۲ بهمن امسال به صورت رژه خودرویی و موتوری برگزار خواهد شد و در بستر فضای مجازی نیز بارگذاری می‌شود.

وی ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در راهپیمایی مجازی ۲۲ بهمن به آدرس اینترنتی fajr.ccoip.ir مراجعه کنند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: قطعنامه سراسری راهپیمایی ۲۲ بهمن نیز در این سامانه بارگذاری و به تایید شرکت کنندگان خواهد رسید.

سلطانی ادامه داد: به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مراسم نورافشانی ساعت ۱۹ سه‌شنبه ۲۱ بهمن‌ در ۴۲ نقطه شهر مشهد توسط‌ شهرداری و ساعت ۲۰ و ۴۵ دقیقه توسط لشکر ۷۷ ثامن‌الائمه (ع) در جبل‌النور برگزار خواهد شد.

وی گفت: ندای ‌ملکوتی و بانگ تکبیر نیز به ‌شکرانه استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ساعت ۲۱ سه‌شنبه همزمان با سراسر کشور از مأذنه‌های حرم مطهر رضوی، مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج و پشت بام منازل طنین‌انداز خواهد شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی افزود: راهپیمایی ‌موتوری و خودرویی‌ خانوادگی ۲۲ بهمن نیز از ساعت ۹ روز چهارشنبه در خیابان امام رضا (ع) با عبور از مقابل جایگاه در میدان بیت‌المقدس مشهد انجام می‌شود و در پایان این مراسم سعید جلیلی نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی به ایراد سخن خواهد پرداخت.

وی ادامه داد: شهروندان برای دریافت اقلام تبلیغاتی می‌توانند به پایگاه‌های مقاومت بسیج مراجعه یا روز ۲۲ بهمن این اقلام را از مراکز توزیع در طول خیابان امام رضا (ع) دریافت نمایند.

سلطانی گفت: محل ورود خودروها برای حضور در مراسم از انتهای خیابان امام رضا (ع)، پایانه مسافربری مشهد، بلوار جمهوری اسلامی و خیابان خرمشهر خواهد بود.

وی در پایان گفت: یکصد دستگاه موتور از هیات موتورسواری با هماهنگی اداره‌کل ورزش و جوانان استان در این مراسم شرکت خواهند کرد. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها