مدیرکل بنیاد شهید خراسان رضوی:

تبعیت از ولی فقیه مورد تأکید شهدا است

حجت‌الاسلام حسین معصومی گفت: شهدا همواره در وصیت‌نامه‌های خود توجه به فرامین اسلام، تبعیت از ولی‌فقیه و انجام واجبات را مورد تاکید قرار دادند.
کد خبر: ۴۴۱۸۴۸
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۸ - 08February 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، حجت‌الاسلام حسین معصومی در سفر به شهرستان مه ولات با خانواده شهیدان والامقام «حسن و حسین زیوری»، «حجت غفرانی» و جانباز «محمد ملک‌زاده» در شهر فیض‌آباد دیدار کرد.

وی در این دیدارها ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: این دیدارها فرصتی است تا از نزدیک با ایثارگران گفت‌وگو و مشکلات آنان را پیگیری کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی افزود: حل مشکلات خانواده‌های شهدا و ایثارگران و رفع بیکاری فرزندان آنان از دغدغه‌های این نهاد مقدس است.

وی تداوم نظام اسلامی را در گرو تداوم راه شهدا دانست و خاطر نشان کرد: شهدا همواره در وصیت‌نامه‌های خود توجه به فرامین اسلام، تبعیت از ولی‌فقیه و انجام واجبات را مورد تاکید قرار دادند.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مه‌ولات نیز گفت: خانواده شهدا و ایثارگران همواره مسئولین را به تبعیت از ولی‌فقیه و حرکت در مسیری که شهدا ترسیم کردند توصیه می‌کنند.

علیرضا نامداری افزود: علیرغم شیوع کرونا ارتباط بنیاد شهید با ایثارگران قطع نشده و از طریق ارتباط تلفنی پیگیر مشکلات جامعه ایثارگری هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار